Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/55393
Title: Сучасні підходи до проблеми адаптації підприємств у ринкових умовах господарювання
Authors: Щур, О. М.
Affiliation: Національний університет “Львівська політехніка”
Bibliographic description (Ukraine): Щур О. М. Сучасні підходи до проблеми адаптації підприємств у ринкових умовах господарювання / О. М. Щур // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006. — № 552 : Логістика. — С. 462–468. — (Формулювання та оптимізація логістичних систем).
Bibliographic description (International): Shchur O. M. Suchasni pidkhody do problemy adaptatsii pidpryiemstv u rynkovykh umovakh hospodariuvannia / O. M. Shchur // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2006. — No 552 : Lohistyka. — P. 462–468. — (Formuliuvannia ta optymizatsiia lohistychnykh system).
Is part of: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”, 552 : Логістика, 2006
Journal/Collection: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”
Issue: 552 : Логістика
Issue Date: 31-Jan-2006
Publisher: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”
Place of the edition/event: Львів
Lviv
UDC: 338.658
Number of pages: 7
Page range: 462-468
Start page: 462
End page: 468
Abstract: Проаналізовано особливості вирішення проблеми адаптації підприємств в ринкових умовах. Запропоновано власний підхід до розуміння поняття адаптації підприємств до зовнішнього середовища. Подано визначення статичної та динамічної адаптації, а також розглянуто маркетингову діяльність як основний засіб адаптації підприємства до ринкових умов.
The features of the problem of the industrial enterprise’s adaptation to the conditions of the market relations is analyzed in this article. It proposed the personal point of view to the conception of the enterprises adaptation to the external environment. The definitions of static and dynamic adaptation are offered and the marketing activities are considered as the basic means of the adaptation to the market conditions.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/55393
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2006
© Щур О. М., 2006
References (Ukraine): 1. Економічна енциклопедія. Т.1.-К, 2000.
2. Сатановский Р.А. Организационное обеспечение гибкости машиностроительного производства. - М., 1987.
3. Скурихин В.И, Забродский В.А., Копейченко Ю.В. Проектирование систем адаптивного управленш производством. - Харьков, 1984.
4. Овечко А.В., Петренко В.Л., Тимохин В.Н. Модели и методы адаптивной экономики: Учеб, пособие. - Донецк, 2003. - С. 20-24.
5. Ландіна Т.В. Організаційно-економічні механізми адаптації підприємства до ринкових умов: Автореф... д-ра екон. наук. - Львів, 1995. - С. 7-20.
References (International): 1. Ekonomichna entsyklopediia. V.1.-K, 2000.
2. Satanovskii R.A. Orhanizatsionnoe obespechenie hibkosti mashinostroitelnoho proizvodstva, M., 1987.
3. Skurikhin V.I, Zabrodskii V.A., Kopeichenko Iu.V. Proektirovanie sistem adaptivnoho upravlensh proizvodstvom, Kharkov, 1984.
4. Ovechko A.V., Petrenko V.L., Timokhin V.N. Modeli i metody adaptivnoi ekonomiki: Ucheb, posobie, Donetsk, 2003, P. 20-24.
5. Landina T.V. Orhanizatsiino-ekonomichni mekhanizmy adaptatsii pidpryiemstva do rynkovykh umov: Avtoref... d-ra ekon. nauk, Lviv, 1995, P. 7-20.
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2006. – №552



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.