Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/55360
Title: Показники оцінювання маркетингової діяльності підприємства
Authors: Мельник, О. Г.
Івасюк, В. В.
Affiliation: Національний університет “Львівська політехніка”
Bibliographic description (Ukraine): Мельник О. Г. Показники оцінювання маркетингової діяльності підприємства / О. Г. Мельник, В. В. Івасюк // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006. — № 552 : Логістика. — С. 260–266. — (Логістичне та маркетингове управління).
Bibliographic description (International): Melnik O. H. Pokaznyky otsiniuvannia marketynhovoi diialnosti pidpryiemstva / O. H. Melnyk, V. V. Ivasiuk // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2006. — No 552 : Lohistyka. — P. 260–266. — (Lohistychne ta marketynhove upravlinnia).
Is part of: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”, 552 : Логістика, 2006
Journal/Collection: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”
Issue: 552 : Логістика
Issue Date: 31-Jan-2006
Publisher: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”
Place of the edition/event: Львів
Lviv
UDC: 338
Number of pages: 7
Page range: 260-266
Start page: 260
End page: 266
Abstract: Запропоновано комплексну збалансовану систему показників оцінювання маркетингової діяльності підприємства. Наведено та охарактеризовано показники ринкової характеристики, оцінювання розповсюдження товарів, оцінювання товарів та цінової політики підприємства, оцінювання маркетингових комунікацій.
There are in clause the complex balanced System of parameters of estimation by the marketing activity of the enterprise it is offered. The parameters of the market characteristic, estimation of distribution of the goods, estimation of the goods and price politics of the enterprise, estimation of the marketing communications are characterized.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/55360
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2006
© Мельник О. Г., Івасюк В. В., 2006
References (Ukraine): 1. Балик У.О., Колісник М.В. Методологічні підходи до фінансової оцінки ефективності маркетингової діяльності на підприємстві: Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції Маркетинг та логістика в системі менеджменту”. - Львів, 2005. - С. 11-12.
2. Економічна енциклопедія: У 3-х т. Т. 1. Т. 2. Т. З / Редкол.: ...С.В. Мочерний (відп. ред.) та ін. -К., 2001.
3. Економічний аналіз: Навч. посібник /М.А. Болюх, В.З. Бурчевський, М.І. Горбаток та ін.; За ред. проф. М.Г. Чумаченка. 2-ге вид., перероб. і доп. - К, 2003.
4. Закон України “Про оподаткування прибутку підприємств” зі змінами та доповненнями, внесеними станом на 01.01.2003 р. //Податкове планування. - 2003. - № 2(28). - С. 66-105.
5. Лук’янець Т.І. Рекламний менеджмент: Навч. посібник. 2-ге вид., доп. —К, 2003.
6. Мельник О.Г. Конкурентоспроможність товарів // Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення та проблеми розвитку / Вісник Національного університету ‘Львівська політехніка”. - 2001. - № 417. - С. 146-150.
7. Нечипорук М.О. Оцінка ефективності реклами // Тези доповідей V Міжнародної науково- практичної конференції “Маркетинг та логістика в системі менеджменту”. - Львів, 2005. - С. 232-234.
8. Примак Т. Структурні моделі розподілу бюджету на маркетингові комунікації залежно від типу ринку // Економіст. - 2003. - № 1. - С. 58-60.
9. Розпорядження Антимонопольного комітету України і(Про Методики визначення монопольного становища” від 05.03.2002 р.
10. Ромат Е.В. Реклама в системе маркетинга: Учеб, пособие / Харьк. гос. академия технол. и орг. питания. - Харьков, 1995.
11. Сумец А.М., Сумец Р.А. О том, как рассчитать долгосрочную эффективность рекламной кампании // Маркетинг и реклама. - 2005. - № 11. - С. 38-42.
12. Хруцкий В.Е., Сизова Т.В., Гамаюнов В.В. Внутрифирменное бюджетирование: Настольная книга по постановке финансового планирования. - М., 2002.
13. Kaplan R.S., Norton D.P. The balanced Scorecard: Translating Strategy into Action. - Boston. Ma.: Harvard Business School Press, 1996.
References (International): 1. Balyk U.O., Kolisnyk M.V. Metodolohichni pidkhody do finansovoi otsinky efektyvnosti marketynhovoi diialnosti na pidpryiemstvi: Tezy dopovidei Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii Marketynh ta lohistyka v systemi menedzhmentu", Lviv, 2005, P. 11-12.
2. Ekonomichna entsyklopediia: U 3-kh t. V. 1. V. 2. T. Z, Redkol., ...S.V. Mochernyi (vidp. red.) and other -K., 2001.
3. Ekonomichnyi analiz: Navch. posibnyk /M.A. Boliukh, V.Z. Burchevskyi, M.I. Horbatok and other; ed. prof. M.H. Chumachenka. 2-he vyd., pererob. i dop, K, 2003.
4. Zakon Ukrainy "Pro opodatkuvannia prybutku pidpryiemstv" zi zminamy ta dopovnenniamy, vnesenymy stanom na 01.01.2003 y. //Podatkove planuvannia, 2003, No 2(28), P. 66-105.
5. Lukianets T.I. Reklamnyi menedzhment: Navch. posibnyk. 2-he vyd., dop. -K, 2003.
6. Melnyk O.H. Konkurentospromozhnist tovariv, Menedzhment ta pidpryiemnytstvo v Ukraini: etapy stanovlennia ta problemy rozvytku, Visnyk Natsionalnoho universytetu ‘Lvivska politekhnika", 2001, No 417, P. 146-150.
7. Nechyporuk M.O. Otsinka efektyvnosti reklamy, Tezy dopovidei V Mizhnarodnoi naukovo- praktychnoi konferentsii "Marketynh ta lohistyka v systemi menedzhmentu", Lviv, 2005, P. 232-234.
8. Prymak T. Strukturni modeli rozpodilu biudzhetu na marketynhovi komunikatsii zalezhno vid typu rynku, Ekonomist, 2003, No 1, P. 58-60.
9. Rozporiadzhennia Antymonopolnoho komitetu Ukrainy i(Pro Metodyky vyznachennia monopolnoho stanovyshcha" vid 05.03.2002 y.
10. Romat E.V. Reklama v sisteme marketinha: Ucheb, posobie, Khark. hos. akademiia tekhnol. i orh. pitaniia, Kharkov, 1995.
11. Sumets A.M., Sumets R.A. O tom, kak rasschitat dolhosrochnuiu effektivnost reklamnoi kampanii, Marketinh i reklama, 2005, No 11, P. 38-42.
12. Khrutskii V.E., Sizova T.V., Hamaiunov V.V. Vnutrifirmennoe biudzhetirovanie: Nastolnaia kniha po postanovke finansovoho planirovaniia, M., 2002.
13. Kaplan R.S., Norton D.P. The balanced Scorecard: Translating Strategy into Action, Boston. Ma., Harvard Business School Press, 1996.
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2006. – №552



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.