Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/55358
Title: Формування корисностей у ланцюгу поставок на основі ринкової пропозиції
Authors: Гірна, О. Б.
Кобилюх, О. Я.
Хтей, Н. І.
Affiliation: Національний університет “Львівська політехніка”
Bibliographic description (Ukraine): Гірна О. Б. Формування корисностей у ланцюгу поставок на основі ринкової пропозиції / О. Б. Гірна, О. Я. Кобилюх, Н. І. Хтей // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006. — № 552 : Логістика. — С. 17–23. — (Теорія логістики і маркетингу).
Bibliographic description (International): Hirna O. B. Formuvannia korysnostei u lantsiuhu postavok na osnovi rynkovoi propozytsii / O. B. Hirna, O. Ya. Kobyliukh, N. I. Khtei // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2006. — No 552 : Lohistyka. — P. 17–23. — (Teoriia lohistyky i marketynhu).
Is part of: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”, 552 : Логістика, 2006
Journal/Collection: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”
Issue: 552 : Логістика
Issue Date: 31-Jan-2006
Publisher: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”
Place of the edition/event: Львів
Lviv
UDC: 658.7
65.012.34
Number of pages: 7
Page range: 17-23
Start page: 17
End page: 23
Abstract: Наведено дефініцію корисностей у ланцюгу поставок. Обґрунтовано доцільність формування корисностей на основі ринкової пропозиції у ланцюгу поставок. Окреслено оцінку витрат постачальника за методом ABC-аналізу (Activity Based Costing) та оцінку корисностей для споживача на основі маркетингових досліджень. Сформовано ринкову пропозицію для цільового сегмента ринку.
The value definition in the supply chain is submitted. The rational of the value foundation on the base of the market supply in the supply chain is motivated. An estimation of costs of the supplier by using a method of the АВС-analysis (Activity Based Costing) and an estimation of the value for the consumer on the basis of marketing researches are given. The market supply for a target segment of the market is generated.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/55358
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2006
© Гірна О. Б., Кобилюх О. Я., Хтей Н. І., 2006
References (Ukraine): 1. Загородній А.Г., Вознюк Г.Л., Смовженко Т.С. Фінансовий словник. - 4-те вид., випр. та доп. - К: Т-во “Знання”, КОО; Львів: Вид-во Львів, банк, ін-my НБУ, 2002. - 566с.
2. Surôwka- Marszalek D., Swiatowiec J. Strategia elastycznej oferty rynkowej na rynku przedsiçbiorstw / Zarzqdzanie produktem w warunkach globalizacji gospodarki. - Poznan, AE, 2004. - S.47-54.
3. Портер M. Стратегія конкуренції. Методика аналізу галузей і діяльності конкурентів /Пер.з англ. А. Олійник, Р. Скільський. - К.: Основи, 1998. - 390с.
4. Котлер Ф. Основы маркетинга / Пер. с англ. - М.: Прогресе, 1990. - 736 с.
5. Крикавський Є. Логістика. Для економістів: Підручник. - Львів: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2004. - 448 с.
6. Suröwka- Marszalek D. Kreowanie wartosci w relacijach dostawca-odbiorca na rynkach przemyslowych // Distrybycja w marketingowych strategiach przedsiqbiorstw. Materiaty ogolnopolskiej konfereneji naukowej. - Krakow,AE. - 2002. - S.51-60.
7. Лайсонс К., Джиллингем M. Управление закупочной деятельностью и цепью поставок: Пер. с 6-го англ. изд. - М.: ИНФРА-М, 2005. - 798с.
8. Данилюк М.О., Лещій В.П. Теорія і практика процесно-орієнтованого управління витратами. Наукове видання. - Івано-Франківськ: Місто НВ, 2002. - 248 с.
References (International): 1. Zahorodnii A.H., Vozniuk H.L., Smovzhenko T.S. Finansovyi slovnyk, 4-te vyd., vypr. ta dop, K: T-vo "Znannia", KOO; Lviv: Vyd-vo Lviv, bank, in-my NBU, 2002, 566p.
2. Surôwka- Marszalek D., Swiatowiec J. Strategia elastycznej oferty rynkowej na rynku przedsiçbiorstw, Zarzqdzanie produktem w warunkach globalizacji gospodarki, Poznan, AE, 2004, S.47-54.
3. Porter M. Stratehiia konkurentsii. Metodyka analizu haluzei i diialnosti konkurentiv /Per.z anhl. A. Oliinyk, R. Skilskyi, K., Osnovy, 1998, 390p.
4. Kotler F. Osnovy marketinha, transl. from English - M., Prohrese, 1990, 736 p.
5. Krykavskyi Ye. Lohistyka. Dlia ekonomistiv: Pidruchnyk, Lviv: Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2004, 448 p.
6. Suröwka- Marszalek D. Kreowanie wartosci w relacijach dostawca-odbiorca na rynkach przemyslowych, Distrybycja w marketingowych strategiach przedsiqbiorstw. Materiaty ogolnopolskiej konfereneji naukowej, Krakow,AE, 2002, S.51-60.
7. Laisons K., Dzhillinhem M. Upravlenie zakupochnoi deiatelnostiu i tsepiu postavok: Per. P. 6-ho anhl. izd, M., INFRA-M, 2005, 798p.
8. Danyliuk M.O., Leshchii V.P. Teoriia i praktyka protsesno-oriientovanoho upravlinnia vytratamy. Naukove vydannia, Ivano-Frankivsk: Misto NV, 2002, 248 p.
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2006. – №552



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.