Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/55348
Title: Формування стратегії розвитку виробничих підприємств легкої промисловості України
Authors: В Гошовська, О.
Шандрівська, О. Є.
Affiliation: Національний університет “Львівська політехніка”
Bibliographic description (Ukraine): В Гошовська О. Формування стратегії розвитку виробничих підприємств легкої промисловості України / О. В Гошовська, О. Є. Шандрівська // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006. — № 552 : Логістика. — С. 187–195. — (Логістичне та маркетингове управління).
Bibliographic description (International): V Hoshovska O. Formuvannia stratehii rozvytku vyrobnychykh pidpryiemstv lehkoi promyslovosti Ukrainy / O. V Hoshovska, O. Ye. Shandrivska // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2006. — No 552 : Lohistyka. — P. 187–195. — (Lohistychne ta marketynhove upravlinnia).
Is part of: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”, 552 : Логістика, 2006
Journal/Collection: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”
Issue: 552 : Логістика
Issue Date: 31-Jan-2006
Publisher: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”
Place of the edition/event: Львів
Lviv
UDC: 338.242.2
Number of pages: 9
Page range: 187-195
Start page: 187
End page: 195
Abstract: Досліджено стан ринку легкої промисловості України. Виділено та структуровано ключові фактори успіху підприємств галузі на етапі зростання на основі аналізу основних характеристик галузі, а саме: посилення конкуренції за частку ринку; зміни в структурі та характеристиках попиту; формування збутової мережі, зміни методів просування; зниження прибутковості; організаційні зміни. Проаналізовано стратегічні альтернативи розвитку підприємств галузі за напрямами внутрішнього та зовнішнього розвитку. Досліджено тенденції трансформації організаційних структур та управління, зумовлені змінами економічного середовища за варіабельністю ефективності синергії.
The condition of the market of a light industry of Ukraine is investigated. The key factors of success of the enterprises of branch are allocated and structured on the basis of the deep analysis of the basic characteristics of branch at a stage of growth: strengthening of a competition for a part of the market, change in structure and characteristics of demand, formation of a marketing network, change of methods of progress, reduction of profitability, organizational changes. The analysis of strategic alternatives of development of the enterprises of branch is carried out. In a channel of internal and external development. The tendencies of transformation of organizational structures and managements caused changes of economic environment for variability of efficiency sinergy are investigated.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/55348
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2006
© Гошовська О. В., Шандрівська О. В., 2006
URL for reference material: http://www.ukrstat.gov.ua/
References (Ukraine): 1. Портер М. Конкуренция: Пер.с англ. - М.: Издательский дом “Вильямс”, 2001. - 495 с.
2. Porter М. Competitive Advantage. New York: The Free Press,- 1985.
3. Georg von Krogh, Michael A. Cusumano, Three strategy for quick growth management. Sloan Management Review. Winter 2001, Vol. 42, №2.
4. Treacy M., Wiersema F. The Discipline of Market Leaders. Reading, Mass.: Addison Wesley, 1995, p.31.
5. Сульє Д. Економічний аналіз стратегій підприємства. - Париж, 1992.
6. Забелин П.В., Моисеева Н.К. Основы стратегического управления: Учебное пособие. - М: Информационно-внедренческий центр “Маркетинг”, 1998.
7. ВютрихГ. А., Винтер В. Б. Конкурен- тоздатність глобальних підприємств //Проблемы теории и практики управления. - № 3. - 1995.
8. Мних О.Б., Антонечко О.М., Недіна 01. Обґрунтування стратегій в концепції євромаркетингу // Вісник Національного університету “Львівська політехніка” “Логістика”. -2005. -№526. -360 с.
9. Галузевий огляд вітчизняних виробників трикотажу //Бізнес. - 2000. -№ 43.
10. Офіційний сайт Державного комітету статистики України - http://www.ukrstat.gov.ua/.
11. Діагностика галузі текстильних виробів та одягу, Звіт експертів консалтингової компанії “Декор-Центр” для проекту БІЗПРО, 2004.
References (International): 1. Porter M. Konkurentsiia: Per.s anhl, M., Izdatelskii dom "Viliams", 2001, 495 p.
2. Porter M. Competitive Advantage. New York: The Free Press, 1985.
3. Georg von Krogh, Michael A. Cusumano, Three strategy for quick growth management. Sloan Management Review. Winter 2001, Vol. 42, No 2.
4. Treacy M., Wiersema F. The Discipline of Market Leaders. Reading, Mass., Addison Wesley, 1995, p.31.
5. Sulie D. Ekonomichnyi analiz stratehii pidpryiemstva, Paryzh, 1992.
6. Zabelin P.V., Moiseeva N.K. Osnovy stratehicheskoho upravleniia: Uchebnoe posobie, M: Informatsionno-vnedrencheskii tsentr "Marketinh", 1998.
7. ViutrykhH. A., Vynter V. B. Konkuren- tozdatnist hlobalnykh pidpryiemstv //Problemy teoryy y praktyky upravlenyia, No 3, 1995.
8. Mnykh O.B., Antonechko O.M., Nedina 01. Obgruntuvannia stratehii v kontseptsii yevromarketynhu, Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika" "Lohistyka". -2005. -No 526. -360 p.
9. Haluzevyi ohliad vitchyznianykh vyrobnykiv trykotazhu //Biznes, 2000. -No 43.
10. Ofitsiinyi sait Derzhavnoho komitetu statystyky Ukrainy - http://www.ukrstat.gov.ua/.
11. Diahnostyka haluzi tekstylnykh vyrobiv ta odiahu, Zvit ekspertiv konsaltynhovoi kompanii "Dekor-Tsentr" dlia proektu BIZPRO, 2004.
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2006. – №552



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.