Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/55337
Title: Застосування стратегічного та оперативного аналізу для контролю збутової діяльності на промисловому підприємстві
Authors: Полянська, А. С.
Станьковська, І. М.
Affiliation: Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу
Bibliographic description (Ukraine): Полянська А. С. Застосування стратегічного та оперативного аналізу для контролю збутової діяльності на промисловому підприємстві / А. С. Полянська, І. М. Станьковська // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006. — № 552 : Логістика. — С. 127–132. — (Теорія логістики і маркетингу).
Bibliographic description (International): Polianska A. S. Zastosuvannia stratehichnoho ta operatyvnoho analizu dlia kontroliu zbutovoi diialnosti na promyslovomu pidpryiemstvi / A. S. Polianska, I. M. Stankovska // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2006. — No 552 : Lohistyka. — P. 127–132. — (Teoriia lohistyky i marketynhu).
Is part of: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”, 552 : Логістика, 2006
Journal/Collection: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”
Issue: 552 : Логістика
Issue Date: 31-Jan-2006
Publisher: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”
Place of the edition/event: Львів
Lviv
UDC: 658.8
Number of pages: 6
Page range: 127-132
Start page: 127
End page: 132
Abstract: Розглянуто теоретичні аспекти проведення контролю збутової діяльності підприємства. Особливий наголос зроблено на застосуванні стратегічного та оперативного аналізу для проведення контролю, що дає змогу оптимізувати цей процес та досягти заданих цілей організації.
The article outlines theoretical aspects of a company’s selling activity control. The main emphasis lies on using strategic and operative analysis for making control which allows to optimize this process and to reach certain purposes of the organization.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/55337
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2006
© Полянська А. С., Станьковська І. М., 2006
References (Ukraine): 1. Ансофф И.Новая корпоративная стратегия. - СПб.Питер Ком, 1999.
2. Балабанова Л.В., Балабанецъ А.В. Маркетинговий аудит системи збуту: Навч. посібник. - К.: ВД “Професіонал”, 2004.
3. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підручник. - К.: Лібра, 2004.
4. Карлофф Б. Деловая стратегия: Пер.с англ. - М.: Экономика, 1991.
5. Петренко С.Н. Контролінг: Учеб, пособие. - К: Ника-Центр, Эльга, 2004.
6. Gerry Jonson, Kevan Scholes. Exploring corporate strategy. - Prentice Hall International (UK) Ltd,., 1993.
References (International): 1. Ansoff I.Novaia korporativnaia stratehiia, SPb.Piter Kom, 1999.
2. Balabanova L.V., Balabanets A.V. Marketynhovyi audyt systemy zbutu: Navch. posibnyk, K., VD "Profesional", 2004.
3. Harkavenko S.S. Marketynh: Pidruchnyk, K., Libra, 2004.
4. Karloff B. Delovaia stratehiia: Per.s anhl, M., Ekonomika, 1991.
5. Petrenko S.N. Kontrolinh: Ucheb, posobie, K: Nika-Tsentr, Elha, 2004.
6. Gerry Jonson, Kevan Scholes. Exploring corporate strategy, Prentice Hall International (UK) Ltd,., 1993.
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2006. – №552



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.