Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/55335
Title: Форма власності як фактор маркетингу суб’єктів господарювання
Authors: Познякова, О. І.
Affiliation: Національний університет “Львівська політехніка”
Bibliographic description (Ukraine): Познякова О. І. Форма власності як фактор маркетингу суб’єктів господарювання / О. І. Познякова // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006. — № 552 : Логістика. — С. 121–126. — (Теорія логістики і маркетингу).
Bibliographic description (International): Pozniakova O. I. Forma vlasnosti yak faktor marketynhu subiektiv hospodariuvannia / O. I. Pozniakova // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2006. — No 552 : Lohistyka. — P. 121–126. — (Teoriia lohistyky i marketynhu).
Is part of: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”, 552 : Логістика, 2006
Journal/Collection: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”
Issue: 552 : Логістика
Issue Date: 31-Jan-2006
Publisher: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”
Place of the edition/event: Львів
Lviv
UDC: 338.246
Number of pages: 6
Page range: 121-126
Start page: 121
End page: 126
Abstract: Розглянуто категорію маркетингу організацій з урахуванням тенденцій зміни форм власності. Виділено паралельно з маркетингом організацій маркетинг суб’єктів господарювання, який передбачає вплив не тільки на цільові аудиторії а й на потенційних партнерів та власників. Як один із факторів зовнішнього середовища розглянуто явище ринкової турбулентності Запропоновано використовувати для маркетингу суб’єктів господарювання таку категорію, як неефективна власність.
There was regarded in this article the issue of marketing of organization, taking into account the tendency of change property’s form. It was assigned near marketing of organization marketing of market participant, which foresee influence not only for target audience, but for potential partners and owners. One of the factors of external environment is the market turbulence. There is investigated such category as ineffective property which will be used in marketing of market participant.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/55335
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2006
© Познякова О. І., 2006
References (Ukraine): 1. Крикавський Є.В., Чухрай Н.І. Промисловий маркетинг: Підручник. 2-ге вид. - Львів: Видавництво Національного університету ‘Львівська політехніка”, - 2004. - 472 с.
2. Полаєва Т. Інституційне середовище, що змінюється: емпіричні результати з країн регіону балтійського моря // Маркетинг в Україні. - 2005. -№1. - С. З8-39.
3. Момот В. Є. Явище ринкової турбулентності та його вплив на сучасний маркетинг // Маркетинг в Україні. - 2002. - №5. - С. 60-64.
4. Котлер Ф. Основи маркетинга: Пер. с англ. / Общ. ред. и вступ, ст. Е.М. Пеньковой. - М.: Прогресе, 1990. - 736 с.
5. Господарський Кодекс України; 6. Венгер В. До питань про управління державними підприємствами // Економіка України. - 2005. - №2. - С. 46-52.
References (International): 1. Krykavskyi Ye.V., Chukhrai N.I. Promyslovyi marketynh: Pidruchnyk. 2-he vyd, Lviv: Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu ‘Lvivska politekhnika", 2004, 472 p.
2. Polaieva T. Instytutsiine seredovyshche, shcho zminiuietsia: empirychni rezultaty z krain rehionu baltiiskoho moria, Marketynh v Ukraini, 2005. -No 1, S. Z8-39.
3. Momot V. Ye. Yavyshche rynkovoi turbulentnosti ta yoho vplyv na suchasnyi marketynh, Marketynh v Ukraini, 2002, No 5, P. 60-64.
4. Kotler F. Osnovi marketinha: transl. from English, Obshch. red. i vstup, st. E.M. Penkovoi, M., Prohrese, 1990, 736 p.
5. Hospodarskyi Kodeks Ukrainy; 6. Venher V. Do pytan pro upravlinnia derzhavnymy pidpryiemstvamy, Ekonomika Ukrainy, 2005, No 2, P. 46-52.
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2006. – №552



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.