Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/55332
Title: Товарні можливості маркетингових досліджень
Authors: Морозов, В. О.
Лянце, Е. В.
Affiliation: Львівський інститут менеджменту
Bibliographic description (Ukraine): Морозов В. О. Товарні можливості маркетингових досліджень / В. О. Морозов, Е. В. Лянце // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006. — № 552 : Логістика. — С. 101–104. — (Теорія логістики і маркетингу).
Bibliographic description (International): Morozov V. O. Tovarni mozhlyvosti marketynhovykh doslidzhen / V. O. Morozov, E. V. Liantse // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2006. — No 552 : Lohistyka. — P. 101–104. — (Teoriia lohistyky i marketynhu).
Is part of: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”, 552 : Логістика, 2006
Journal/Collection: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”
Issue: 552 : Логістика
Issue Date: 31-Jan-2006
Publisher: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”
Place of the edition/event: Львів
Lviv
UDC: 339.138
Number of pages: 4
Page range: 101-104
Start page: 101
End page: 104
Abstract: Розглянуто принципи індустріалізації складових маркетингових досліджень як товару. Індустріалізація предбачає типизацію інформаційного, алгоритмічного, програмного, технологічного та інш. забезпечення і застосування типових рішень у маркетингових дослідженнях. Наведено дослідження умовного ринку з використанням нейронних мереж та розв’язанням задачі кластеризації.
The principles of industrialization of features of marketing researches as goods are reviewed. The researches of the conditional market with usage of neural networks and solution of the problem of clusterization are adduced.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/55332
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2006
© Морозов В. О., Лянце Е. В., 2006
References (Ukraine): 1. Малхотра, Нэреги К. Маркетинговые исследования: Практическое руководство. - М: Изд. дом «Вильямс», 2003. - 960 с.
2. Данько Т.П.,Ходимчук М.А. Системы искусственного интеллекта в разработке корпоративных маркетинговых стратегий // Маркетинг в России и за рубежом. - 2000. - №5.
3. Морозов В.О., Лянце Е.В. Імітаційне моделювання маркетингових ситуацій/Вісник Нац. ун-ту ‘Львівська політехніка” ‘Логістика”. - 2003. - №469. - С.456-461.
4. Морозов В.О., Лянце Е.В. Обробка маркетингової інформації в нейромережах / Вісник НУ 'Львівська політехніка” ‘Логістика”. - 2005. - №526. - С. 144-147.
5. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика. М.: иФинпресс”, 2000. - 464 с.
6. Крикавський Є.В., Косар Н.С., Мних О.Б., Сорока О.А. Маркетингові дослідження - Львів: Нац. ун-т ‘Львівська політехніка”, <(Інтелект-захід ” 2004. - 288 с.
References (International): 1. Malkhotra, Nerehi K. Marketinhovye issledovaniia: Prakticheskoe rukovodstvo, M: Izd. dom "Viliams", 2003, 960 p.
2. Danko T.P.,Khodimchuk M.A. Sistemy iskusstvennoho intellekta v razrabotke korporativnykh marketinhovykh stratehii, Marketinh v Rossii i za rubezhom, 2000, No 5.
3. Morozov V.O., Liantse E.V. Imitatsiine modeliuvannia marketynhovykh sytuatsii/Visnyk Nats. un-tu ‘Lvivska politekhnika" ‘Lohistyka", 2003, No 469, P.456-461.
4. Morozov V.O., Liantse E.V. Obrobka marketynhovoi informatsii v neiromerezhakh, Visnyk NU 'Lvivska politekhnika" ‘Lohistyka", 2005, No 526, P. 144-147.
5. Holubkov E.P. Marketinhovye issledovaniia: teoriia, metodolohiia i praktika. M., iFinpress", 2000, 464 p.
6. Krykavskyi Ye.V., Kosar N.S., Mnykh O.B., Soroka O.A. Marketynhovi doslidzhennia - Lviv: Nats. un-t ‘Lvivska politekhnika", <(Intelekt-zakhid " 2004, 288 p.
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2006. – №552



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.