Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/55328
Title: Маркетингові дослідження формування споживчих переваг
Authors: Кузьо, Н. Є.
Косар, Н. С.
Акімова, Л. М.
Affiliation: Національний університет “Львівська політехніка”
Bibliographic description (Ukraine): Кузьо Н. Є. Маркетингові дослідження формування споживчих переваг / Н. Є. Кузьо, Н. С. Косар, Л. М. Акімова // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006. — № 552 : Логістика. — С. 75–81. — (Теорія логістики і маркетингу).
Bibliographic description (International): Kuzo N. Ye. Marketynhovi doslidzhennia formuvannia spozhyvchykh perevah / N. Ye. Kuzo, N. S. Kosar, L. M. Akimova // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2006. — No 552 : Lohistyka. — P. 75–81. — (Teoriia lohistyky i marketynhu).
Is part of: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”, 552 : Логістика, 2006
Journal/Collection: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”
Issue: 552 : Логістика
Issue Date: 31-Jan-2006
Publisher: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”
Place of the edition/event: Львів
Lviv
UDC: 658.8
Number of pages: 7
Page range: 75-81
Start page: 75
End page: 81
Abstract: Визначено особливості споживчих переваг на ринках товарів широкого вжитку з точки зору кінцевих споживачів і виробників. Проаналізовано існуючі моделі дослідження поведінки споживачів та визначено їхні переваги у разі закупівлі товарів. Запропоновано підходи до побудови моделі прогнозування попиту на товари підприємств-конкурентів з врахуванням споживчих переваг.
The features of consumer advantages in the markets of the consumer goods are determined from the point of view of the ultimate users and manufacturers. The analysis of existing models of research of behaviour of the consumers is carried out. The approaches to construction of model of forecasting of demand on the goods of the enterprises competitors are offered according to consumer advantages.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/55328
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2006
© Кузьо Н. Є., Косар Н. С., Акімова Л. М., 2006
References (Ukraine): 1. Анурин В., Муромкина И, Евтушенко Е. Маркетинговые исследования потребительского рынка. - СПб.: Питер, 2004 . - 270 с.
2. Васюткіна Н. Ринок продуктів харчування за оцінками спеціалістів торгівлі // Маркетинг в Україні. - 2004. - № 6(28). - С. 46-47.
3. Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент. - К: КНЕУ, 1998. -268 с.
4. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика. - М.: Издательство "Финпресс”, 2000. - 464 с.
5. Дубовик О.В. Управління маркетинговими дослідженнями у процесі формування конкурентних переваг: Монографія. - Львів: ЛБІНБУ, 2005. - 230 с.
6. Энджел Д. Поведение потребителей. - СПб.: Питер, 1999. - 385 с.
7. Зозулев А.В. Поведение потребителей: Учеб, пособие. - К: Знання, 2004. - 364 с.
8. Котлер Ф., Амстронг Н, Сондерс Д, Вонг В. Основы маркетинга: Пер. с англ. - 2-е европ. изд. - М., СПб.; К: Издательсъкий дом ((Вильямс”, 2000 - 944 с.
9. Варшавський С.В., Косар Н.С., Мних О.Б., Сорока О.А. Маркетингові дослідження. - Львів: Національний університет ‘Львівська політехніка” (Інформаційно - видавничий центр “ІНТЕЛЕКТ+” Інституту післядип- ломної освіти), “Інтелект - захід”, 2004. - 288 с.
10. Ленсколд Джеймс. Рентабельность инвестиций в маркетинг. Методы повышения прибыльности маркетинговых компаний: Пер. с англ. - СПб.: Питер, 2005. - 283 с.
References (International): 1. Anurin V., Muromkina I, Evtushenko E. Marketinhovye issledovaniia potrebitelskoho rynka, SPb., Piter, 2004 , 270 p.
2. Vasiutkina N. Rynok produktiv kharchuvannia za otsinkamy spetsialistiv torhivli, Marketynh v Ukraini, 2004, No 6(28), P. 46-47.
3. Voichak A.V. Marketinhovii menedzhment, K: KNEU, 1998. -268 p.
4. Holubkov E.P. Marketinhovye issledovaniia: teoriia, metodolohiia i praktika, M., Izdatelstvo "Finpress", 2000, 464 p.
5. Dubovyk O.V. Upravlinnia marketynhovymy doslidzhenniamy u protsesi formuvannia konkurentnykh perevah: monograph, Lviv: LBINBU, 2005, 230 p.
6. Endzhel D. Povedenie potrebitelei, SPb., Piter, 1999, 385 p.
7. Zozulev A.V. Povedenie potrebitelei: Ucheb, posobie, K: Znannia, 2004, 364 p.
8. Kotler F., Amstronh N, Sonders D, Vonh V. Osnovy marketinha: transl. from English - 2-e evrop. izd, M., SPb.; K: Izdatelsiekii dom ((Viliams", 2000 - 944 p.
9. Varshavskyi S.V., Kosar N.S., Mnykh O.B., Soroka O.A. Marketynhovi doslidzhennia, Lviv: Natsionalnyi universytet ‘Lvivska politekhnika" (Informatsiino - vydavnychyi tsentr "INTELEKT+" Instytutu pisliadyp- lomnoi osvity), "Intelekt - zakhid", 2004, 288 p.
10. Lenskold Dzheims. Rentabelnost investitsii v marketinh. Metody povysheniia pribylnosti marketinhovykh kompanii: transl. from English - SPb., Piter, 2005, 283 p.
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2006. – №552



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.