Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/55326
Title: Методичні засади впровадження концепції партнерського маркетингу на підприємстві
Authors: Криворучко, Я. Ю.
Affiliation: Національний університет “Львівська політехніка”
Bibliographic description (Ukraine): Криворучко Я. Ю. Методичні засади впровадження концепції партнерського маркетингу на підприємстві / Я. Ю. Криворучко // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006. — № 552 : Логістика. — С. 56–61. — (Теорія логістики і маркетингу).
Bibliographic description (International): Krivoruchko Ia. Iu. Metodychni zasady vprovadzhennia kontseptsii partnerskoho marketynhu na pidpryiemstvi / Ia. Iu. Krivoruchko // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2006. — No 552 : Lohistyka. — P. 56–61. — (Teoriia lohistyky i marketynhu).
Is part of: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”, 552 : Логістика, 2006
Journal/Collection: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”
Issue: 552 : Логістика
Issue Date: 31-Jan-2006
Publisher: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”
Place of the edition/event: Львів
Lviv
UDC: 658.8
Number of pages: 6
Page range: 56-61
Start page: 56
End page: 61
Abstract: Розглянуто основні риси партнерського маркетингу на основі досліджень українських та зарубіжних авторів та обґрунтовано його важливість у сучасному бізнесі; розроблено модель відносин підприємства у концепції партнерського маркетингу та сформульовано основні напрями досліджень цих відносин; запропоновано схему впровадження концепції партнерського маркетингу у діяльність підприємства і розглянуто її ключові етапи.
On the basis of researches of Ukrainian and foreign authors the main features of partnership marketing are defined and actuality in modern business of partnership marketing is considered; model of relations of a company in the concept of partnership marketing is developed and the main directions of research of these relations are proposed; scheme of implementation of the concept of partnership marketing into activities of a company and its key stages are presented.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/55326
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2006
© Криворучко Я. Ю., 2006
References (Ukraine): 1. Otto J. Marketing relacji. Koncepcja і stosowanie. - Warszawa: C.H.Beck, 2001 - 356 s.
2. Christopher M.y Payne A., Ballantyne D. Relationship marketing, - Butterworth Heinemann. - 1991. - p.20.
3.Rydel M.y Ronkowski C. Marketing partnerski. // Marketing і Rynek. - 7995. - № 9.
4. Соловйов 1.0.у Самчук O.B. Маркетинг відносин в АПК: орієнтири на майбутнє //Маркетинг в Україні. - 2004. - №5. - С.47.
5. Войчак А.В. Примак Т.О. Маркетингові комунікації у концепції відносин // Маркетинг в Україні. - 2003. - №3. - С.14.
6. Gumesson Е. Total Relationship Marketing. - Oxford, Butteworth Неіпетаппу 2000 - p.9.
References (International): 1. Otto J. Marketing relacji. Koncepcja i stosowanie, Warszawa: C.H.Beck, 2001 - 356 s.
2. Christopher M.y Payne A., Ballantyne D. Relationship marketing, Butterworth Heinemann, 1991, p.20.
3.Rydel M.y Ronkowski C. Marketing partnerski., Marketing i Rynek, 7995, No 9.
4. Soloviov 1.0.u Samchuk O.B. Marketynh vidnosyn v APK: oriientyry na maibutnie //Marketynh v Ukraini, 2004, No 5, P.47.
5. Voichak A.V. Prymak T.O. Marketynhovi komunikatsii u kontseptsii vidnosyn, Marketynh v Ukraini, 2003, No 3, P.14.
6. Gumesson E. Total Relationship Marketing, Oxford, Butteworth Neipetappu 2000 - p.9.
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2006. – №552



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.