Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/54813
Title: Інформаційні системи і технології маркетингу
Authors: Кісь, Я. П.
Тарас, О. Я.
Affiliation: Національний університет «Львівська політехніка»
Bibliographic description (Ukraine): Кісь Я. П. Інформаційні системи і технології маркетингу / Я. П. Кісь, О. Я. Тарас // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2002. — № 464 : Інформаційні системи та мережі. — С. 139–146.
Bibliographic description (International): Kis Ya. P. Informatsiini systemy i tekhnolohii marketynhu / Ya. P. Kis, O. Ya. Taras // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2002. — No 464 : Informatsiini systemy ta merezhi. — P. 139–146.
Is part of: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”, 464 : Інформаційні системи та мережі, 2002
Journal/Collection: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”
Issue: 464 : Інформаційні системи та мережі
Issue Date: 26-Mar-2002
Publisher: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Number of pages: 8
Page range: 139-146
Start page: 139
End page: 146
Abstract: В статті розглянуто функції маркетингових інформаційних систем, основні підходи проектування та найбільш розповсюджені підсистеми для вирішення даного типу задач.
The marketology functions о/ information Systems are represented in this article. Main approaches of development and most contmon subsystem of the given type of information Systems are described.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/54813
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2002
© Кісь Я. П., Тарас О. Я., 2002
References (Ukraine): 1. Scott, G.M. (1986) Principles of Management Information System, London: McGraw- Hill
2. Николайчук В. E. Основы и различия логистики и маркетинга// Экономика Украины.-№4.-1999
3. Дегтяренко В.М. Основы логистики и маркетинга // Москва. 1996.
4. Николайчук В. Е. Логистика. Учебное пособие.-Санкт-Петербург. 2001.
References (International): 1. Scott, G.M. (1986) Principles of Management Information System, London: McGraw- Hill
2. Nikolaichuk V. E. Osnovy i razlichiia lohistiki i marketinha// Ekonomika Ukrainy.-No 4.-1999
3. Dehtiarenko V.M. Osnovy lohistiki i marketinha, Moskva. 1996.
4. Nikolaichuk V. E. Lohistika. Uchebnoe posobie.-Sankt-Peterburh. 2001.
Content type: Article
Appears in Collections:Інформаційні системи та мережі. – 2002. – №464



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.