Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/539
Title: Маркетингове дослідження ринку транспортних послуг України
Authors: Гурч, Л. М.
Ченчик, А. М.
Bibliographic description (Ukraine): Гурч, Л. М. Маркетингове дослідження ринку транспортних послуг України / Л. М. Гурч, А. М. Ченчик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 165–171. – Бібліографія: 9 назв.
Issue Date: 2008
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract: Виконано теоретичний аналіз послуг на транспорті для ознайомлення із загальними поняттями, класифікацією та критеріями якості послуг. Проаналізовано український ринок транспортних послуг. Обґрунтовано способи вирішення проблем та недоліків, що виникають під час формування ринку в Україні. The theoretical analysis of transport services is conducted for an acquaintance with the concepts of commons, classification and criteria of quality of services. The Ukrainian market of transport services is analysed. Ground ways of removal of problems and failings which arise up in the process of forming of market in Ukraine.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/539
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2008. – №633

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
23.pdf176,14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.