Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/536
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДубодєлова, А. В.-
dc.contributor.authorЮринець, О. В.-
dc.date.accessioned2009-09-04T07:20:38Z-
dc.date.available2009-09-04T07:20:38Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationДубодєлова А. В. Особливості та проблеми вітчизняного директ-маркетингу / А. В. Дубодєлова, О. В. Юринець // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 223–228. – Бібліографія: 10 назв.uk
dc.identifier.urihttp://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/536-
dc.description.abstractПроаналізовано сучасний стан сегментів ринку і особливостей складових вітчизняного директ маркетингу. Виявлено тенденції та проблеми його розвитку як інструментарію концепції маркетингу відносин і утримування споживачів. The modern state of segments of market and features component of domestic direct – marketing . Found out tendencies and problems of his development as to the tool of conception of marketing of relations and retaining of users.uk
dc.publisherВидавництво Національного університету "Львівська політехніка"uk
dc.titleОсобливості та проблеми вітчизняного директ-маркетингуuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Логістика. – 2008. – №633

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
31.pdf175,7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.