Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/536
Название: Особливості та проблеми вітчизняного директ-маркетингу
Авторы: Дубодєлова, А. В.
Юринець, О. В.
Библиографическое описание: Дубодєлова А. В. Особливості та проблеми вітчизняного директ-маркетингу / А. В. Дубодєлова, О. В. Юринець // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 223–228. – Бібліографія: 10 назв.
Дата публикации: 2008
Издательство: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Краткий осмотр (реферат): Проаналізовано сучасний стан сегментів ринку і особливостей складових вітчизняного директ маркетингу. Виявлено тенденції та проблеми його розвитку як інструментарію концепції маркетингу відносин і утримування споживачів. The modern state of segments of market and features component of domestic direct – marketing . Found out tendencies and problems of his development as to the tool of conception of marketing of relations and retaining of users.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/536
Тип содержания: Article
Располагается в коллекциях:Логістика. – 2008. – №633

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
31.pdf175,7 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.