Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/536
Title: Особливості та проблеми вітчизняного директ-маркетингу
Authors: Дубодєлова, А. В.
Юринець, О. В.
Bibliographic description (Ukraine): Дубодєлова А. В. Особливості та проблеми вітчизняного директ-маркетингу / А. В. Дубодєлова, О. В. Юринець // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 223–228. – Бібліографія: 10 назв.
Issue Date: 2008
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract: Проаналізовано сучасний стан сегментів ринку і особливостей складових вітчизняного директ маркетингу. Виявлено тенденції та проблеми його розвитку як інструментарію концепції маркетингу відносин і утримування споживачів. The modern state of segments of market and features component of domestic direct – marketing . Found out tendencies and problems of his development as to the tool of conception of marketing of relations and retaining of users.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/536
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2008. – №633

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
31.pdf175,7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.