Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/532
Title: Формування внутрішньої ціни продукції за мультиплікативною та адитивною системами ціноутворення
Authors: Загорецька О. Я.
Bibliographic description (Ukraine): Загорецька О. Я. Формування внутрішньої ціни продукції за мультиплікативною таадитивною системами ціноутворення / О. Я. Загорецька // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 606 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 164–171. – Бібліографія: 5 назв.
Issue Date: 2007
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract: Проаналізовано традиційні методики ціноутворення, вказано на їхні переваги та недоліки. Розглянуто проблеми утворення механізму визначення ціни пропозиції, її планування і регулювання, формування механізму розподілу її складових елементів – умовно-постійних (непрямих) витрат і прибутку – між окремими виробами. Запропоновано мультиплікативну і адитивну схеми ціноутворення, які можна застосувати для прийняття рішень у практичній діяльності, оскільки це є основним завданням наукових методів. The analysis of existent traditional methods of pricing is conducted, indicated on their advantages and failings. The problems of formation of mechanism of determination of supply, its planning and adjusting, forming of mechanism of distributing of its component elements price are considered – de bene esse-indirect (indirect) costs and income – between separate wares. It is offered myltiplikativ and adutuv of chart of pricing which can be applied for acceptance of decisions in practical activity, as it is the basic task of scientific methods.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/532
Content type: Article
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2007. – №606

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
27.pdf357,82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.