Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/529
Назва: Провокаційна реклама - спосіб привертання уваги сучасного споживача
Автори: Долхаш, М.
Бібліографічний опис: Долхаш М. Провокаційна реклама - спосіб привертання уваги сучасного споживача / М. Долхаш // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 209–214. – Бібліографія: 15 назв.
Дата публікації: 2008
Видавництво: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Короткий огляд (реферат): Основною метою реклами є привертання уваги і зацікавлення в цільовій аудиторії. У сучасному світі це дуже непросто. Бажання виділитись за будь-яку ціну спонукає до пошуку нестандартних інструментів промоції і нових способів залучення споживачів. Все частіше комерційна реклама викликає суперечки, адже її завданням є викликання скандалу, з тим, щоб звернути увагу на продукт. Зрештою, споживачі, оточені численною рекламою, перестають на неї реагувати, тому у війні за увагу потенційного споживача, яка не припиняється, використовуються провокаційні і одночасно шокуючі реклами. The primary purpose of advertising is excitation of attention and personal interest in a having a special purpose audience. In the modern world it appears very unsimply. The desire of selection at any price causes enormous pressure on the search of non-standard instruments of promotion and new methods of bringing in of users. All more frequent the commercial advertisings cause disputes, in fact their task is evocation of scandal, in order distinctly to pay a regard to this product. Summarizing, users, surrounded the numerous advertisings, break off on them to react, that is why in war for attention of potential user, which is not halted, the provocative and simultaneously shocking advertisings are utillized.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/529
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Логістика. – 2008. – №633

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
29.pdf188,73 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.