Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/52797
Title: Організація та розроблення фірмового стилю для популяризації послуг
Authors: Волошин, Тетяна
Білущак, Тетяна
Affiliation: Національний університет “Львівська політехніка”
Bibliographic description (Ukraine): Волошин Т. Організація та розроблення фірмового стилю для популяризації послуг / Тетяна Волошин, Тетяна Білущак // Інформація, комунікація, суспільство 2020 : матеріали 9-ї Міжнародної наукової конференції, 21–23 травня 2020 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2020. — С. 180–181. — (Соціальні комунікації).
Bibliographic description (International): Voloshin T. Orhanizatsiia ta rozroblennia firmovoho styliu dlia populiaryzatsii posluh / Tetiana Voloshyn, Tetiana Bilushchak // Informatsiia, komunikatsiia, suspilstvo 2020 : materialy 9-yi Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii, 21–23 travnia 2020 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2020. — P. 180–181. — (Sotsialni komunikatsii).
Is part of: Інформація, комунікація, суспільство 2020 : матеріали 9-ї Міжнародної наукової конференції, 2020
Conference/Event: 9-ї Міжнародна наукова конференція "Інформація, комунікація, суспільство 2020"
Journal/Collection: Інформація, комунікація, суспільство 2020 : матеріали 9-ї Міжнародної наукової конференції
Issue Date: 21-May-2020
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 21–23 травня 2020 року, Львів
Keywords: фірмовий стиль
розробка айдетники фірми
популяризація послуг
бренбук
Number of pages: 2
Page range: 180-181
Start page: 180
End page: 181
Abstract: This article analyzes the main stages of corporate identity development.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/52797
ISBN: 978-966-941-464-9
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2020
References (Ukraine): [1] С. Андреєв, Н. Андреєв, “Фірмовий стиль в сучасному маркетингу”, Маркетинг и маркетингові дослідження, 2009, No3, С. 222-230.
[2] А. Бизюк, Д. Виткаленко, “Методика створення корпоративного стилю“, СхідноЄвропейський журнал передових технологій, 2011, No10 (49), С. 31-33.
[3] Д. Аакер, Створення стильний брендбуків, М. Видадництво: Гребнікова, 2003, 340 с.
[4] А. Куценко, Є.Лашкова, “Корпоративна ідентифікація бізнесу: бренд-бук і паспорт фірмових стандартів“: монографія, 2011, 262 с.
References (International): [1] S. Andreiev, N. Andreiev, "Firmovyi styl v suchasnomu marketynhu", Marketynh y marketynhovi doslidzhennia, 2009, No3, P. 222-230.
[2] A. Byziuk, D. Vytkalenko, "Metodyka stvorennia korporatyvnoho styliu", SkhidnoIevropeiskyi zhurnal peredovykh tekhnolohii, 2011, No10 (49), P. 31-33.
[3] D. Aaker, Stvorennia stylnyi brendbukiv, M. Vydadnytstvo: Hrebnikova, 2003, 340 p.
[4] A. Kutsenko, Ye.Lashkova, "Korporatyvna identyfikatsiia biznesu: brend-buk i pasport firmovykh standartiv": monograph, 2011, 262 p.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2020). – 2020 р.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.