Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/52793
Title: Планування інформаційно-рекламної діяльності стоматологічних послуг у соціальних мережах
Authors: Стадник, Олена
Білущак, Тетяна
Affiliation: Національний університет “Львівська політехніка”
Bibliographic description (Ukraine): Стадник О. Планування інформаційно-рекламної діяльності стоматологічних послуг у соціальних мережах / Олена Стадник, Тетяна Білущак // Інформація, комунікація, суспільство 2020 : матеріали 9-ї Міжнародної наукової конференції, 21–23 травня 2020 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2020. — С. 174–175. — (Соціальні комунікації).
Bibliographic description (International): Stadnik O. Planuvannia informatsiino-reklamnoi diialnosti stomatolohichnykh posluh u sotsialnykh merezhakh / Olena Stadnyk, Tetiana Bilushchak // Informatsiia, komunikatsiia, suspilstvo 2020 : materialy 9-yi Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii, 21–23 travnia 2020 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2020. — P. 174–175. — (Sotsialni komunikatsii).
Is part of: Інформація, комунікація, суспільство 2020 : матеріали 9-ї Міжнародної наукової конференції, 2020
Conference/Event: 9-ї Міжнародна наукова конференція "Інформація, комунікація, суспільство 2020"
Journal/Collection: Інформація, комунікація, суспільство 2020 : матеріали 9-ї Міжнародної наукової конференції
Issue Date: 21-May-2020
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 21–23 травня 2020 року, Львів
Keywords: соціальні мережі
реклама
інформаційне забезпечення
популяризація
Number of pages: 2
Page range: 174-175
Start page: 174
End page: 175
Abstract: In the study, for effective informational and advertising support of a company in social networks, it is necessary to correctly plan tasks to achieve your goal. It has been suggested that this is best done using the “goal tree”.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/52793
ISBN: 978-966-941-464-9
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2020
References (Ukraine): [1] N.Shakhovska, O. Peleshyshyn, Zh.Myna, T.Bilushchak, “Online community information model for use in marketing activities,” (in English), Proceedings of the 1st International workshop on control, optimisation and analytical processing of social networks (COAPSN-2019), vol. 2392, pp. 263–272.
[2] Марковець О. Розміщення рекламних оголошень в соціальній мережі Facebook / О.Марковець, У.Сікорська // Інформація, комунікація, суспільство: Матеріали 6 Міжнародної наукової конференції ICS-2017. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2017. - С. 82-84.
References (International): [1] N.Shakhovska, O. Peleshyshyn, Zh.Myna, T.Bilushchak, "Online community information model for use in marketing activities," (in English), Proceedings of the 1st International workshop on control, optimisation and analytical processing of social networks (COAPSN-2019), vol. 2392, pp. 263–272.
[2] Markovets O. Rozmishchennia reklamnykh oholoshen v sotsialnii merezhi Facebook, O.Markovets, U.Sikorska, Informatsiia, komunikatsiia, suspilstvo: Materialy 6 Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii ICS-2017, Lviv: Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2017, P. 82-84.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2020). – 2020 р.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.