Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/52791
Title: Розроблення каталогу “СКІД очима студентів”
Authors: Готра, Юлія
Трач, Ольга
Affiliation: Національний університет “Львівська політехніка”
Bibliographic description (Ukraine): Готра Ю. Розроблення каталогу “СКІД очима студентів” / Юлія Готра, Ольга Трач // Інформація, комунікація, суспільство 2020 : матеріали 9-ї Міжнародної наукової конференції, 21–23 травня 2020 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2020. — С. 170–171. — (Соціальні комунікації).
Bibliographic description (International): Hotra Iu. Rozroblennia katalohu "SKID ochyma studentiv" / Yuliia Hotra, Olha Trach // Informatsiia, komunikatsiia, suspilstvo 2020 : materialy 9-yi Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii, 21–23 travnia 2020 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2020. — P. 170–171. — (Sotsialni komunikatsii).
Is part of: Інформація, комунікація, суспільство 2020 : матеріали 9-ї Міжнародної наукової конференції, 2020
Conference/Event: 9-ї Міжнародна наукова конференція "Інформація, комунікація, суспільство 2020"
Journal/Collection: Інформація, комунікація, суспільство 2020 : матеріали 9-ї Міжнародної наукової конференції
Issue Date: 21-May-2020
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 21–23 травня 2020 року, Львів
Keywords: PR
рекламна друкована продукція
популяризація кафедри
Number of pages: 2
Page range: 170-171
Start page: 170
End page: 171
Abstract: The article proposes measures to promote the activities of the department of SCIA, with the help of printed advertising products. Also contextual diagram of relationships is proposed.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/52791
ISBN: 978-966-941-464-9
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2020
References (Ukraine): [1] Архипенко С. В., “Виборчі PR-технології як інструмент реалізації зв’язків з громадськістю в публічній сфері”, М. В.Ф.,Ed., ed, 2018, pp. 82-102.
[2] Задорожня Ю. М. “Проектна ідея та візуальне втілення тенденцій розвитку в дизайні друкованої реклами” Вісник КНУТД, 2015.
[3] Трач О., Канюка Н. "Розроблення каталогу навчальних дисциплін “SCIA: E – Catalog. Outline of academic disciplines”," presented at the Інформація, комунікація, суспільство, 2018.
References (International): [1] Arkhypenko S. V., "Vyborchi PR-tekhnolohii yak instrument realizatsii zviazkiv z hromadskistiu v publichnii sferi", M. V.F.,Ed., ed, 2018, pp. 82-102.
[2] Zadorozhnia Yu. M. "Proektna ideia ta vizualne vtilennia tendentsii rozvytku v dyzaini drukovanoi reklamy" Visnyk KNUTD, 2015.
[3] Trach O., Kaniuka N. "Rozroblennia katalohu navchalnykh dystsyplin "SCIA: E – Catalog. Outline of academic disciplines"," presented at the Informatsiia, komunikatsiia, suspilstvo, 2018.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2020). – 2020 р.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.