Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/52789
Title: Інформаційно-рекламне забезпечення меблевого виробництва
Authors: Якимович, Юлія
Трач, Ольга
Affiliation: Національний університет “Львівська політехніка”
Bibliographic description (Ukraine): Якимович Ю. Інформаційно-рекламне забезпечення меблевого виробництва / Юлія Якимович, Ольга Трач // Інформація, комунікація, суспільство 2020 : матеріали 9-ї Міжнародної наукової конференції, 21–23 травня 2020 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2020. — С. 166–167. — (Соціальні комунікації).
Bibliographic description (International): Iakimovich Iu. Informatsiino-reklamne zabezpechennia meblevoho vyrobnytstva / Yuliia Yakymovych, Olha Trach // Informatsiia, komunikatsiia, suspilstvo 2020 : materialy 9-yi Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii, 21–23 travnia 2020 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2020. — P. 166–167. — (Sotsialni komunikatsii).
Is part of: Інформація, комунікація, суспільство 2020 : матеріали 9-ї Міжнародної наукової конференції, 2020
Conference/Event: 9-ї Міжнародна наукова конференція "Інформація, комунікація, суспільство 2020"
Journal/Collection: Інформація, комунікація, суспільство 2020 : матеріали 9-ї Міжнародної наукової конференції
Issue Date: 21-May-2020
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 21–23 травня 2020 року, Львів
Keywords: реклама
друковані матеріали
популяризація
PR
інфорграфіка
Number of pages: 2
Page range: 166-167
Start page: 166
End page: 167
Abstract: The abstracts present informational and advertising support for the promotion of furniture. The contextual diagram on which process of manufacturing of advertising materials is represented is offered.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/52789
ISBN: 978-966-941-464-9
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2020
References (Ukraine): [1] A. O. Mastykash and S. F. Peleshchyshyn, O. Trach and Y. Syerov, “Internet Social Environmental Platforms Data Representation”, presented at the Computer Sciences and Information Technologies, 2018.
[2] Задорожня Ю. М. “Проектна ідея та візуальне втілення тенденцій розвитку в дизайні друкованої реклами” Вісник КНУТД.
[3] Прищенко С. В., “Методологічні підходи в рекламному дизайні”, ed. Херсон, 2018, pp. 116-188.
[4] Шулькіна В. В., “Роль графічного дизайну в рекламному процесі”, С. О. О., Ed., ed, 2018, pp.163-165
[5] Markovets O., Dumanskyi N. The structure of the system of processing citizens’ appeals // Econtechmod. – 2017. – Том 6 № 2. С. 33–38.
References (International): [1] A. O. Mastykash and S. F. Peleshchyshyn, O. Trach and Y. Syerov, "Internet Social Environmental Platforms Data Representation", presented at the Computer Sciences and Information Technologies, 2018.
[2] Zadorozhnia Yu. M. "Proektna ideia ta vizualne vtilennia tendentsii rozvytku v dyzaini drukovanoi reklamy" Visnyk KNUTD.
[3] Pryshchenko S. V., "Metodolohichni pidkhody v reklamnomu dyzaini", ed. Kherson, 2018, pp. 116-188.
[4] Shulkina V. V., "Rol hrafichnoho dyzainu v reklamnomu protsesi", S. O. O., Ed., ed, 2018, pp.163-165
[5] Markovets O., Dumanskyi N. The structure of the system of processing citizens’ appeals, Econtechmod, 2017, V. 6 No 2. P. 33–38.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2020). – 2020 р.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.