Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/52784
Title: Товарознавчі аспекти соціокультурного буття книги
Authors: Стадник, Ольга
Антоник, Ольга
Зубко, Надія
Affiliation: Українська академія друкарства
Bibliographic description (Ukraine): Стадник О. Товарознавчі аспекти соціокультурного буття книги / Ольга Стадник, Ольга Антоник, Надія Зубко // Інформація, комунікація, суспільство 2020 : матеріали 9-ї Міжнародної наукової конференції, 21–23 травня 2020 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2020. — С. 158–159. — (Соціальні комунікації).
Bibliographic description (International): Stadnik O. Tovaroznavchi aspekty sotsiokulturnoho buttia knyhy / Olha Stadnyk, Olha Antonyk, Nadiia Zubko // Informatsiia, komunikatsiia, suspilstvo 2020 : materialy 9-yi Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii, 21–23 travnia 2020 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2020. — P. 158–159. — (Sotsialni komunikatsii).
Is part of: Інформація, комунікація, суспільство 2020 : матеріали 9-ї Міжнародної наукової конференції, 2020
Conference/Event: 9-ї Міжнародна наукова конференція "Інформація, комунікація, суспільство 2020"
Journal/Collection: Інформація, комунікація, суспільство 2020 : матеріали 9-ї Міжнародної наукової конференції
Issue Date: 21-May-2020
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 21–23 травня 2020 року, Львів
Keywords: книга
суспільна цінність
засіб комунікації
товарні властивості
споживач
Number of pages: 2
Page range: 158-159
Start page: 158
End page: 159
Abstract: Outlines the range of functions of the book in society, updated knowledge about the product properties of the book as a publishing product.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/52784
ISBN: 978-966-941-464-9
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2020
URL for reference material: http://kudid.uad.lviv.ua/wp-content/uploads/2020/01/ZBIRNYK-UAD-2019-3.pdf
References (Ukraine): [1] О. Антоник, Н. Зубко, “Споживні властивості книги як товару: ринкові акценти”, Поліграфія і видавнича справа, № 2 (44), с. 20–30, 2006.
[2] С. Гавенко, “Товарознавчі аспекти керування якістю книжкової продукції”, Поліграфія і видавнича справа, № 2 (44), с. 14–19, 2006.
[3] Н. Зубко, “Конкурентоспроможність книги як товару”, Поліграфія і видавнича справа, №. 1, с. 90-97, 2008.
[4] А. Судин, “Унікальність книги як товару”, Книга і преса в контексті культурноісторичного розвитку українського суспільства, с. 78-87, 2009.
[5] В. Теремко, “Унікальність книги як стратегічний феномен ефективної видавничої діяльності”, Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія, № 4, с. 67-72, 2010.
[6] Г. Глотова, Ж. Ковба, Г. Мохонько, В. Мартинів, Маркетинговий менеджмент видавничої продукції, Львів: УАД, 2013.
[7] Г. Швецова-Водка, Документознавство, Київ: Знання, 2007.
[8] Г. Швецова-Водка, “Місце бібліології в системі наукового знання”, Бібліотечний вісник, № 4, c. 3-9, 2013.
[9] О. Антоник, О. Стадник, “Читацька культура у контексті культури книжкового видання”, на V Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. Документно-інформаційні комунікації в Україні та світі: тенденції, інституції, контенти: матеріали, Львів, 2019, с. 15-21. [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://kudid.uad.lviv.ua/wp-content/uploads/2020/01/ZBIRNYK-UAD-2019-3.pdf.
References (International): [1] O. Antonyk, N. Zubko, "Spozhyvni vlastyvosti knyhy yak tovaru: rynkovi aktsenty", Polihrafiia i vydavnycha sprava, No 2 (44), P. 20–30, 2006.
[2] S. Havenko, "Tovaroznavchi aspekty keruvannia yakistiu knyzhkovoi produktsii", Polihrafiia i vydavnycha sprava, No 2 (44), P. 14–19, 2006.
[3] N. Zubko, "Konkurentospromozhnist knyhy yak tovaru", Polihrafiia i vydavnycha sprava, №. 1, P. 90-97, 2008.
[4] A. Sudyn, "Unikalnist knyhy yak tovaru", Knyha i presa v konteksti kulturnoistorychnoho rozvytku ukrainskoho suspilstva, P. 78-87, 2009.
[5] V. Teremko, "Unikalnist knyhy yak stratehichnyi fenomen efektyvnoi vydavnychoi diialnosti", Bibliotekoznavstvo. Dokumentoznavstvo. Informolohiia, No 4, P. 67-72, 2010.
[6] H. Hlotova, Zh. Kovba, H. Mokhonko, V. Martyniv, Marketynhovyi menedzhment vydavnychoi produktsii, Lviv: UAD, 2013.
[7] H. Shvetsova-Vodka, Dokumentoznavstvo, Kyiv: Znannia, 2007.
[8] H. Shvetsova-Vodka, "Mistse bibliolohii v systemi naukovoho znannia", Bibliotechnyi visnyk, No 4, P. 3-9, 2013.
[9] O. Antonyk, O. Stadnyk, "Chytatska kultura u konteksti kultury knyzhkovoho vydannia", na V Vseukr. nauk.-prakt. internet-konf. Dokumentno-informatsiini komunikatsii v Ukraini ta sviti: tendentsii, instytutsii, kontenty: materialy, Lviv, 2019, P. 15-21. [Electronic resource]. Access mode: http://kudid.uad.lviv.ua/wp-content/uploads/2020/01/ZBIRNYK-UAD-2019-3.pdf.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2020). – 2020 р.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.