Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/52726
Title: Розроблення друкованої продукції для подання діяльності Бродівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3
Authors: Каськів, Марта
Мина, Жанна
Affiliation: Національний університет “Львівська політехніка”
Bibliographic description (Ukraine): Каськів М. Розроблення друкованої продукції для подання діяльності Бродівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 / Марта Каськів, Жанна Мина // Інформація, комунікація, суспільство 2020 : матеріали 9-ї Міжнародної наукової конференції, 21–23 травня 2020 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2020. — С. 59–60. — (Інформаційні та комунікаційні технології в Internet та World Wide Web).
Bibliographic description (International): Kaskiv M. Rozroblennia drukovanoi produktsii dlia podannia diialnosti Brodivskoi zahalnoosvitnoi shkoly I-III stupeniv No 3 / Marta Kaskiv, Zhanna Myna // Informatsiia, komunikatsiia, suspilstvo 2020 : materialy 9-yi Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii, 21–23 travnia 2020 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2020. — P. 59–60. — (Informatsiini ta komunikatsiini tekhnolohii v Internet ta World Wide Web).
Is part of: Інформація, комунікація, суспільство 2020 : матеріали 9-ї Міжнародної наукової конференції, 2020
Conference/Event: 9-ї Міжнародна наукова конференція "Інформація, комунікація, суспільство 2020"
Journal/Collection: Інформація, комунікація, суспільство 2020 : матеріали 9-ї Міжнародної наукової конференції
Issue Date: 21-May-2020
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 21–23 травня 2020 року, Львів
Keywords: імідж
загальноосвітня школа
конкурентоспроможність
популяризація
освітні послуги
комунікація
реклама
Number of pages: 2
Page range: 59-60
Start page: 59
End page: 60
Abstract: This article describes the importance of creating a positive image of the school. Necessity of communication between the school and its clients is investigated Effective methods of advertising are considered.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/52726
ISBN: 978-966-941-464-9
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2020
URL for reference material: http://molodyvcheny.in.ua/files/journal/2019/5.2/40.pdf
file:///C:/Users/Admin/Downloads/DeBu_2007_2_23.pdf
http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5528
References (Ukraine): [1] Нетреба М. М. Роль керівника закладу освіти щодо формування бренду галузі освіти в умовах нової української школи. Молодий вчений. 2019. №5.2. URL: http://molodyvcheny.in.ua/files/journal/2019/5.2/40.pdf (дата звернення 22.04.2020).
[2] Вознюк В. С. Позитивний імдж навчального закладу й управлінська культура його керівника. Педагогічний пошук. 2016. № 2. С. 12-16.
[3] Сиченко В. В. Сутність та особливості маркетингу освітніх послуг в Україні. 2007. № 2. С. 1-11. URL: file:///C:/Users/Admin/Downloads/DeBu_2007_2_23.pdf (дата звернення 22.04.2020).
[4] Євсейцева О. С. Дослідження особливостей методики розробки рекламної кампанії вищого навчального закладу. Ефективна економіка. 2017. №4. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5528 (дата звернення 23.04.2020).
[5] Мина Ж.В. Ефективність застосування інформаційно-рекламних засобів для популяризації культурно-освітньої та профорієнтаційної діяльності шкіл /Н.Гродзевич, М. Коць / Матеріали 7-ї Міжнародної наукової конференції ІКС − 2018. – Львів: Вид-во Львівської політехніки, 2018. – С. 166-167.
References (International): [1] Netreba M. M. Rol kerivnyka zakladu osvity shchodo formuvannia brendu haluzi osvity v umovakh novoi ukrainskoi shkoly. Molodyi vchenyi. 2019. No 5.2. URL: http://molodyvcheny.in.ua/files/journal/2019/5.2/40.pdf (Date of appeal 22.04.2020).
[2] Vozniuk V. S. Pozytyvnyi imdzh navchalnoho zakladu y upravlinska kultura yoho kerivnyka. Pedahohichnyi poshuk. 2016. No 2. P. 12-16.
[3] Sychenko V. V. Sutnist ta osoblyvosti marketynhu osvitnikh posluh v Ukraini. 2007. No 2. P. 1-11. URL: file:///C:/Users/Admin/Downloads/DeBu_2007_2_23.pdf (Date of appeal 22.04.2020).
[4] Yevseitseva O. S. Doslidzhennia osoblyvostei metodyky rozrobky reklamnoi kampanii vyshchoho navchalnoho zakladu. Efektyvna ekonomika. 2017. No 4. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5528 (Date of appeal 23.04.2020).
[5] Myna Zh.V. Efektyvnist zastosuvannia informatsiino-reklamnykh zasobiv dlia populiaryzatsii kulturno-osvitnoi ta proforiientatsiinoi diialnosti shkil /N.Hrodzevych, M. Kots, Materialy 7-yi Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii IKS − 2018, Lviv: Vyd-vo Lvivskoi politekhniky, 2018, P. 166-167.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2020). – 2020 р.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.