Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/52725
Title: Розроблення фірмового стилю для гуртка учнівського лісництва загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів села Годомичі
Authors: Левчук, Анна
Мина, Жанна
Affiliation: Національний університет “Львівська політехніка”
Bibliographic description (Ukraine): Левчук А. Розроблення фірмового стилю для гуртка учнівського лісництва загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів села Годомичі / Анна Левчук, Жанна Мина // Інформація, комунікація, суспільство 2020 : матеріали 9-ї Міжнародної наукової конференції, 21–23 травня 2020 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2020. — С. 57–58. — (Інформаційні та комунікаційні технології в Internet та World Wide Web).
Bibliographic description (International): Levchuk A. Rozroblennia firmovoho styliu dlia hurtka uchnivskoho lisnytstva zahalnoosvitnoi shkoly I-III stupeniv sela Hodomychi / Anna Levchuk, Zhanna Mina // Informatsiia, komunikatsiia, suspilstvo 2020 : materialy 9-yi Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii, 21–23 travnia 2020 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2020. — P. 57–58. — (Informatsiini ta komunikatsiini tekhnolohii v Internet ta World Wide Web).
Is part of: Інформація, комунікація, суспільство 2020 : матеріали 9-ї Міжнародної наукової конференції, 2020
Conference/Event: 9-ї Міжнародна наукова конференція "Інформація, комунікація, суспільство 2020"
Journal/Collection: Інформація, комунікація, суспільство 2020 : матеріали 9-ї Міжнародної наукової конференції
Issue Date: 21-May-2020
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 21–23 травня 2020 року, Львів
Keywords: фірмовий стиль
брендбук
стиль школи
логотип
послуги
учнівське лісництво
школа
Number of pages: 2
Page range: 57-58
Start page: 57
End page: 58
Abstract: This article describes the need for a corporate identity for student forestry. The essence of the concept of “corporate style” is revealed. Peculiarities of student forestry activity are investigated.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/52725
ISBN: 978-966-941-464-9
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2020
URL for reference material: http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/sites/default/files/mmi2011_2_95_104.pdf
http://www.dnu.dp.ua/docs/zbirniki/fszmk/program_5ce7c7953e4a2.pdf#page=42
References (Ukraine): [1] Махнуша С. М., Косолап. Н. Є. Аналіз брендколористики як інструменту впливу на цільову аудиторію бренда. Менеджмент і маркетинг інновацій. 2011. №2. URL: http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/sites/default/files/mmi2011_2_95_104.pdf (дата звернення 27.03.2020).
[2] Брусило Д. О., Гладких І. В. Фірмовий стиль як засіб ідентифікації підприємства та його формування з точки зору видавничої діяльності. Рейковий рухомий склад. 2018. №16. С. 23.
[3] Жаркова В. Є., Обласова О. І. Фірмовий стиль як технологія просування бренду. Масова комунікація у глобальному та національному вимірі. 2019. №11. URL: http://www.dnu.dp.ua/docs/zbirniki/fszmk/program_5ce7c7953e4a2.pdf#page=42 (дата звернення 04.04.2020).
[4] Сагірова, А. С. Фірмовий стиль готельного бізнесу в системі туристичного маркетингу. Вісник Приазовського державного технічного університету: зб. наук. праць. Сер. Економічні науки. 2019. Вип. 37. С. 182-187.
[5] Цурри О. Г. Фирменний стиль в создании благоприятного имиджа компании. Альманах теоретических и прикладных исследований рекламы. 2016. №1. С. 91-95.
References (International): [1] Makhnusha S. M., Kosolap. N. Ye. Analiz brendkolorystyky yak instrumentu vplyvu na tsilovu audytoriiu brenda. Menedzhment i marketynh innovatsii. 2011. No 2. URL: http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/sites/default/files/mmi2011_2_95_104.pdf (Date of appeal 27.03.2020).
[2] Brusylo D. O., Hladkykh I. V. Firmovyi styl yak zasib identyfikatsii pidpryiemstva ta yoho formuvannia z tochky zoru vydavnychoi diialnosti. Reikovyi rukhomyi sklad. 2018. No 16. P. 23.
[3] Zharkova V. Ye., Oblasova O. I. Firmovyi styl yak tekhnolohiia prosuvannia brendu. Masova komunikatsiia u hlobalnomu ta natsionalnomu vymiri. 2019. No 11. URL: http://www.dnu.dp.ua/docs/zbirniki/fszmk/program_5ce7c7953e4a2.pdf#page=42 (Date of appeal 04.04.2020).
[4] Sahirova, A. S. Firmovyi styl hotelnoho biznesu v systemi turystychnoho marketynhu. Visnyk Pryazovskoho derzhavnoho tekhnichnoho universytetu: zb. nauk. prats. Ser. Ekonomichni nauky. 2019. Iss. 37. P. 182-187.
[5] Tsurri O. H. Firmennii stil v sozdanii blahopriiatnoho imidzha kompanii. Almanakh teoreticheskikh i prikladnykh issledovanii reklamy. 2016. No 1. P. 91-95.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2020). – 2020 р.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.