Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/52715
Title: Застосування інтернет-маркетингу в процесі інформаційно-рекламного забезпечення діяльності органів студентського самоврядування
Authors: Савчин, Надія-Соломія
Вовк, Наталія
Affiliation: Національний університет “Львівська політехніка”
Bibliographic description (Ukraine): Савчин Н. Застосування інтернет-маркетингу в процесі інформаційно-рекламного забезпечення діяльності органів студентського самоврядування / Надія-Соломія Савчин, Наталія Вовк // Інформація, комунікація, суспільство 2020 : матеріали 9-ї Міжнародної наукової конференції, 21–23 травня 2020 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2020. — С. 39–40. — (Інформаційні та комунікаційні технології в Internet та World Wide Web).
Bibliographic description (International): Savchin N. Zastosuvannia internet-marketynhu v protsesi informatsiino-reklamnoho zabezpechennia diialnosti orhaniv studentskoho samovriaduvannia / Nadiia-Solomiia Savchyn, Nataliia Vovk // Informatsiia, komunikatsiia, suspilstvo 2020 : materialy 9-yi Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii, 21–23 travnia 2020 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2020. — P. 39–40. — (Informatsiini ta komunikatsiini tekhnolohii v Internet ta World Wide Web).
Is part of: Інформація, комунікація, суспільство 2020 : матеріали 9-ї Міжнародної наукової конференції, 2020
Conference/Event: 9-ї Міжнародна наукова конференція "Інформація, комунікація, суспільство 2020"
Journal/Collection: Інформація, комунікація, суспільство 2020 : матеріали 9-ї Міжнародної наукової конференції
Issue Date: 21-May-2020
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 21–23 травня 2020 року, Львів
Keywords: реклама
Інтернетмарктеинг
веб-простір
заклади вищої освіти (ЗВО)
Інетрнет-реклама
веб-сайт
органи студентського самоврядування
Number of pages: 2
Page range: 39-40
Start page: 39
End page: 40
Abstract: A large number of researchers have studied and are now actively studying Internet marketing, SEO, SMM, ie, promoting and promoting their own organization in the social network and the web, and the conclusions are unanimous that social networks as a powerful platform, really high level, behind the terms of using all the rules of promotion, useful and interesting content, help to promote your own organization, your name and brand.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/52715
ISBN: 978-966-941-464-9
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2020
URL for reference material: https://nachasi.com/2018/11/01/internet
References (Ukraine): [1] Інтернет-маркетинг для початківців. Як та навіщо [Електронний ресурс]. – Режим доступу:https://nachasi.com/2018/11/01/internet -marketyng-z-chogo-pochaty/.
[2] Вовк Н. Інтернет-реклама як складова електронного бізнесу / Н.Вовк, І.Романів // Інформація, комунікація, суспільство 2019 [Електронний ресурс] IКС-2019 – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2019.
[3] Дихтярук У., Матіїшин Л., Савчин Н., Марковець О., Інформаційно-психологічні війни і їх вплив на свідомість суспільства// Інформація, комунікація, суспільство (ICS-: Вид-во Львів. політехніки, 2019. С. 222–223.
References (International): [1] Internet-marketynh dlia pochatkivtsiv. Yak ta navishcho [Electronic resource], Access mode:https://nachasi.com/2018/11/01/internet -marketyng-z-chogo-pochaty/.
[2] Vovk N. Internet-reklama yak skladova elektronnoho biznesu, N.Vovk, I.Romaniv, Informatsiia, komunikatsiia, suspilstvo 2019 [Electronic resource] IKS-2019 – Lviv: Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2019.
[3] Dykhtiaruk U., Matiishyn L., Savchyn N., Markovets O., Informatsiino-psykholohichni viiny i yikh vplyv na svidomist suspilstva// Informatsiia, komunikatsiia, suspilstvo (ICS-: Vyd-vo Lviv. politekhniky, 2019. P. 222–223.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2020). – 2020 р.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.