Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/52713
Title: Інтернет-торгівля як складник електронної комерції: проблеми функціонування в Україні
Authors: Боярска, Вікторія
Вовк, Наталія
Affiliation: Національний університет “Львівська політехніка”
Bibliographic description (Ukraine): Боярска В. Інтернет-торгівля як складник електронної комерції: проблеми функціонування в Україні / Вікторія Боярска, Наталія Вовк // Інформація, комунікація, суспільство 2020 : матеріали 9-ї Міжнародної наукової конференції, 21–23 травня 2020 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2020. — С. 35–36. — (Інформаційні та комунікаційні технології в Internet та World Wide Web).
Bibliographic description (International): Boiarska V. Internet-torhivlia yak skladnyk elektronnoi komertsii: problemy funktsionuvannia v Ukraini / Viktoriia Boiarska, Nataliia Vovk // Informatsiia, komunikatsiia, suspilstvo 2020 : materialy 9-yi Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii, 21–23 travnia 2020 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2020. — P. 35–36. — (Informatsiini ta komunikatsiini tekhnolohii v Internet ta World Wide Web).
Is part of: Інформація, комунікація, суспільство 2020 : матеріали 9-ї Міжнародної наукової конференції, 2020
Conference/Event: 9-ї Міжнародна наукова конференція "Інформація, комунікація, суспільство 2020"
Journal/Collection: Інформація, комунікація, суспільство 2020 : матеріали 9-ї Міжнародної наукової конференції
Issue Date: 21-May-2020
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 21–23 травня 2020 року, Львів
Keywords: торгівля
підприємство
споживач
інтернет-торгівля
розвиток електронної комерції
переваги інтернетторгівлі
проблеми інтернет-торгівлі
Number of pages: 2
Page range: 35-36
Start page: 35
End page: 36
Abstract: As e-commerce grows, a number of companies that want to succeed are trying to operate within this trade. For some, this trend is really effective, but many businesses in the e-commerce market are still experiencing problems. The main obstacles are numerous barriers to the development of e-commerce.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/52713
ISBN: 978-966-941-464-9
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2020
References (Ukraine): [1] Ілляшенко С.М., Іванова Т.Є. Перспективи та основні проблеми розвитку інтернет-торгівлі в Україні. Mechanism of Economic Regulation. 2014. № 3. С. 72–81.
[2] Капцош В. Я. Стан та особливості розвитку інтернет-торгівлі товарами в міжнародному вимірі. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. 2017. Вип. 13(1). С. 115-119.
[3] Кравець, В. М. Інтернет-комерція в Україні [Текст]. Вісник НБУ. 2004. № 3. С. 9.
[4] Про електронну комерцію: Закон України від 03.09.2015 р. № 675-VIII. Відомості Верховної Ради. 2015. № 45. Ст.410.
[5] Вовк Н. С. Модель проведення рекламної кампанії підприємствами малого та середнього бізнесу. Almanahul SWorld. 2019. № 1. С. 77-84.
[6] Вовк Н., Романів І. Інтернет-реклама як складова електронного бізнесу Інформація, комунікація, суспільство 2019 [Електронний ресурс]: Матеріали 8-ї Міжнародної наукової конференції IКС-2019 (16–18 травня 2019, Чинадієво). Львів: Видавництво Львівської політехніки. 2019.
[7] Markovets O., Dumanskyi N. The structure of the system of processing citizens’ appeals // Econtechmod. – 2017. – Том 6 № 2. С. 33–38.
References (International): [1] Illiashenko S.M., Ivanova T.Ye. Perspektyvy ta osnovni problemy rozvytku internet-torhivli v Ukraini. Mechanism of Economic Regulation. 2014. No 3. P. 72–81.
[2] Kaptsosh V. Ya. Stan ta osoblyvosti rozvytku internet-torhivli tovaramy v mizhnarodnomu vymiri. Naukovyi visnyk Uzhhorodskoho natsionalnoho universytetu. Serie: Mizhnarodni ekonomichni vidnosyny ta svitove hospodarstvo. 2017. Iss. 13(1). P. 115-119.
[3] Kravets, V. M. Internet-komertsiia v Ukraini [Text]. Visnyk NBU. 2004. No 3. P. 9.
[4] Pro elektronnu komertsiiu: Zakon Ukrainy vid 03.09.2015 y. No 675-VIII. Vidomosti Verkhovnoi Rady. 2015. No 45. P.410.
[5] Vovk N. S. Model provedennia reklamnoi kampanii pidpryiemstvamy maloho ta serednoho biznesu. Almanahul SWorld. 2019. No 1. P. 77-84.
[6] Vovk N., Romaniv I. Internet-reklama yak skladova elektronnoho biznesu Informatsiia, komunikatsiia, suspilstvo 2019 [Electronic resource]: Materialy 8-yi Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii IKS-2019 (16–18 travnia 2019, Chynadiievo). Lviv: Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky. 2019.
[7] Markovets O., Dumanskyi N. The structure of the system of processing citizens’ appeals, Econtechmod, 2017, V. 6 No 2. P. 33–38.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2020). – 2020 р.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.