Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/527
Title: Роль інноваційного маркетингу у формуванні потунціалу розвитку підприємств
Authors: Довбенко, В. І.
Bibliographic description (Ukraine): Довбенко В. І. Роль інноваційного маркетингу у формуванні потунціалу розвитку підприємств / В. І. Довбенко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 198–209. – Бібліографія: 15 назв.
Issue Date: 2008
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract: Розглядаються можливості використання інструментів інноваційного маркетингу для формуванні потенціалу розвитку підприємств. У сучасних умовах зростає роль визначення стратегічних пріоритетів розвитку на основі нових нетрадиційних підходів до задоволення потреб як споживача, так і врахування майбутніх інтересів суспільства. Це потребує вибору параметрів розвитку на основі оптимальних співвідношень ефективності та результативності з метою створення умов для задоволення не лише поточних, але й перспективних потреб. Opportunities of use the tools of innovational marketing at formation of development the enterprises potential in article are considered. In modern conditions, the role of definition of strategic priorities of development grows based on new non-conventional approaches to satisfaction of needs both the consumer and the account of the future interests of a society. It demands a choice of parameters of development based on the optimal ratio of efficiency and productivity with the purpose of creation the conditions for satisfaction not only current, but also perspective needs.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/527
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2008. – №633

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
28.pdf232,27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.