Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/51670
Title: Маркетинговий інструментарій оцінки бренду підприємств
Authors: Малинка, О. Я.
Устенко, А. О.
Affiliation: ІФНТУНГ
Bibliographic description (Ukraine): Малинка О. Я. Маркетинговий інструментарій оцінки бренду підприємств / О. Я. Малинка, А. О. Устенко // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 25–27 жовтня 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 161–162.
Bibliographic description (International): Malinka O. Ia. Marketynhovyi instrumentarii otsinky brendu pidpryiemstv / O. Ia. Malinka, A. O. Ustenko // Marketing and logistics in the system of management, 25–27 zhovtnia 2018 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 161–162.
Is part of: Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 2018
Marketing and logistics in the system of management, 2018
Conference/Event: XІI Міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг та логістика в системі менеджменту"
Journal/Collection: Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції
Issue Date: 25-Nov-2018
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 25–27 жовтня 2018 року, Львів
Number of pages: 2
Page range: 161-162
Start page: 161
End page: 162
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/51670
ISBN: 978-966-941-235-5
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2018
© Малинка О. Я., Устенко А. О., 2018
References (Ukraine): 1. Малинка О. Я. Концептуальная модель идентичности бренда / О. Я. Малинка // Бизнес Информ. – 2007. – №8. – С. 158 – 163.
2. ЛеПла Ф. Дж. Интегрированный брендинг / Ф. Дж. ЛеПла, Л. М. Паркер ; пер. с англ. ; под ред. С. Г. Божук. – СПб. : Издательский Дом Нева; М. : ОЛМА-ПРЕСС Инвест, 2003. – 320 с.
3. Малинка О. Я. Управління капіталом бренду : [монографія] / О. Я. Малинка. – ІваноФранківськ : Факел, 2009. – 204 с.
4. Малинка О. Я. Системний підхід до діагностики ефективності управління брендом / О. Я. Малинка, А. О. Устенко // Наукові вісті інституту менеджменту та економіки “Галицька академія”. – 2007. – №1(11). – С. 194 – 201.
5. Домнин В. Н. Брендинг: новые технологии в России / Домнин В. Н. – [2-е изд.] – СПб. : Питер, 2004. — 381 с.
References (International): 1. Malinka O. Ia. Kontseptualnaia model identichnosti brenda, O. Ia. Malinka, Biznes Inform, 2007, No 8, P. 158 – 163.
2. LePla F. Dzh. Intehrirovannyi brendinh, F. Dzh. LePla, L. M. Parker ; transl. from English ; ed. S. H. Bozhuk, SPb. : Izdatelskii Dom Neva; M. : OLMA-PRESS Invest, 2003, 320 p.
3. Malynka O. Ya. Upravlinnia kapitalom brendu : [monograph], O. Ya. Malynka, IvanoFrankivsk : Fakel, 2009, 204 p.
4. Malynka O. Ya. Systemnyi pidkhid do diahnostyky efektyvnosti upravlinnia brendom, O. Ya. Malynka, A. O. Ustenko, Naukovi visti instytutu menedzhmentu ta ekonomiky "Halytska akademiia", 2007, No 1(11), P. 194 – 201.
5. Domnin V. N. Brendinh: novye tekhnolohii v Rossii, Domnin V. N, [2-e izd.] – SPb. : Piter, 2004, 381 p.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Маркетинг та логістика в системі менеджменту. – 2018 р.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.