Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/51647
Title: Особливості оцінювання ефективності маркетингових стратегій підприємств на етапах життєвого циклу
Authors: Коваль, З. О.
Affiliation: Національний університет "Львівська політехніка"
Bibliographic description (Ukraine): Коваль З. О. Особливості оцінювання ефективності маркетингових стратегій підприємств на етапах життєвого циклу / З. О. Коваль // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 25–27 жовтня 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 130.
Bibliographic description (International): Koval Z. O. Osoblyvosti otsiniuvannia efektyvnosti marketynhovykh stratehii pidpryiemstv na etapakh zhyttievoho tsyklu / Z. O. Koval // Marketing and logistics in the system of management, 25–27 zhovtnia 2018 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 130.
Is part of: Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 2018
Marketing and logistics in the system of management, 2018
Conference/Event: XІI Міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг та логістика в системі менеджменту"
Journal/Collection: Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції
Issue Date: 25-Nov-2018
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 25–27 жовтня 2018 року, Львів
Number of pages: 1
Page range: 130
Start page: 130
End page: 130
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/51647
ISBN: 978-966-941-235-5
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2018
© Коваль З. О., 2018
References (Ukraine): 1. Коваль З.О. Аналіз маркетингової стратегії вартісно-орієнтованого підприємства на різних етапах життєвого циклу / З.О. Коваль // ІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Обліково-аналітичне забезпечення системи менеджменту підприємства», 27-28 квітня 2017 р.. – Львів. Видавництво Львівської політехніки, – С. 136-137.
2. Коваль З.О. Оцінювання ефективності маркетингових стратегій на етапах життєвого циклу вартісно-орієнтованого підприємства / З.О. Коваль // Вісник НУЛП. – 2017. – №862. – С. 268-274.
References (International): 1. Koval Z.O. Analiz marketynhovoi stratehii vartisno-oriientovanoho pidpryiemstva na riznykh etapakh zhyttievoho tsyklu, Z.O. Koval, III Mizhnarodna naukovo-praktychna konferentsiia "Oblikovo-analitychne zabezpechennia systemy menedzhmentu pidpryiemstva", 27-28 kvitnia 2017 y., Lviv. Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, P. 136-137.
2. Koval Z.O. Otsiniuvannia efektyvnosti marketynhovykh stratehii na etapakh zhyttievoho tsyklu vartisno-oriientovanoho pidpryiemstva, Z.O. Koval, Visnyk NULP, 2017, No 862, P. 268-274.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Маркетинг та логістика в системі менеджменту. – 2018 р.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.