Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/51645
Title: Цифровий маркетинг – інструмент підвищення ефективності діяльності підприємства
Authors: Кльоба, Л. Г.
Affiliation: Національний університет "Львівська політехніка"
Bibliographic description (Ukraine): Кльоба Л. Г. Цифровий маркетинг – інструмент підвищення ефективності діяльності підприємства / Л. Г. Кльоба // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 25–27 жовтня 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 127–128.
Bibliographic description (International): Kloba L. H. Tsyfrovyi marketynh – instrument pidvyshchennia efektyvnosti diialnosti pidpryiemstva / L. H. Kloba // Marketing and logistics in the system of management, 25–27 zhovtnia 2018 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 127–128.
Is part of: Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 2018
Marketing and logistics in the system of management, 2018
Conference/Event: XІI Міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг та логістика в системі менеджменту"
Journal/Collection: Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції
Issue Date: 25-Nov-2018
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 25–27 жовтня 2018 року, Львів
Number of pages: 2
Page range: 127-128
Start page: 127
End page: 128
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/51645
ISBN: 978-966-941-235-5
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2018
© Кльоба Л. Г., 2018
URL for reference material: http://chtei-knteu.cv.ua/herald/content/download/archive/2017/v4/22.pdf.;
References (Ukraine): 1. Венгер Є.І. Digital-маркетинг: cучасні тренди та переваги. [Електронний ресурс] /Є.І. Венгер. Режим доступу: http://chtei-knteu.cv.ua/herald/content/download/archive/2017/v4/22.pdf.;
2. Цифровий маркетинг – модель маркетингу ХХІ сторіччя: монографія / авт. кол.: М.А. Окландер, Т.О. Окландер, О.І. Яшкіна [та ін.]; за ред. д.е.н., проф. М.А. Окландера. — Одеса: Астропринт, 2017. — С.45.;
3. 3.Яцюк Д.В. Цифровий маркетинг: майбутнє маркетингових комунікацій в брендингу / Д.В. Яцюк // Інвестиції: практика та досвід. – 2015. – № 7. – С. 71-72.
References (International): 1. Venher Ye.I. Digital-marketynh: cuchasni trendy ta perevahy. [Electronic resource] /Ye.I. Venher. Access mode: http://chtei-knteu.cv.ua/herald/content/download/archive/2017/v4/22.pdf.;
2. Tsyfrovyi marketynh – model marketynhu KhKhI storichchia: monograph, avt. kol., M.A. Oklander, T.O. Oklander, O.I. Yashkina [and other]; ed. d.e.n., prof. M.A. Oklandera, Odesa: Astroprynt, 2017, P.45.;
3. 3.Yatsiuk D.V. Tsyfrovyi marketynh: maibutnie marketynhovykh komunikatsii v brendynhu, D.V. Yatsiuk, Investytsii: praktyka ta dosvid, 2015, No 7, P. 71-72.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Маркетинг та логістика в системі менеджменту. – 2018 р.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.