Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/51644
Title: Selected Polish-Ukrainian experiences in the field of online marketing of higher education institutions
Authors: Kisiołek, Artur
Karyy, Oleh
Prokopenko, Olha
Affiliation: Wielkopolska Higher School of Social Sciences and Economics in Środa Wielkopolska
Lviv Polytechnic National University
Academician Y. Bugay International Scientific and Technical University
Bibliographic description (Ukraine): Kisiołek A. Selected Polish-Ukrainian experiences in the field of online marketing of higher education institutions / Artur Kisiołek, Oleh Karyy, Olha Prokopenko // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 25–27 жовтня 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 126–127.
Bibliographic description (International): Kisiołek A. Selected Polish-Ukrainian experiences in the field of online marketing of higher education institutions / Artur Kisiołek, Oleh Karyy, Olha Prokopenko // Marketing and logistics in the system of management, 25–27 zhovtnia 2018 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 126–127.
Is part of: Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 2018
Marketing and logistics in the system of management, 2018
Conference/Event: XІI Міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг та логістика в системі менеджменту"
Journal/Collection: Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції
Issue Date: 25-Nov-2018
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 25–27 жовтня 2018 року, Львів
Number of pages: 2
Page range: 126-127
Start page: 126
End page: 127
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/51644
ISBN: 978-966-941-235-5
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2018
© Kisiołek Artur, Karyy Oleh, Prokopenko Olha, 2018
References (Ukraine): 1. Armstrong M. J. (2003). Students as a clients: A professional Service Model for Business Education. Academy of Management Learning and Education. Vol. 2 № 4.
2. Clark B. R. (1998). Creating Entrepreneurial Universities: Organizational Pathways of Transformation. New York: Pergamon Press.
3. Franz R. S. (1998). Whatever You Do, Don’t Treat Your Students Like Customers! Journal of Management Education, vol. 22 no. 1 [in English].
4. Hall H. (2007). Marketing w szkolnictwie. Warsaw: ABC a Wolters Kluwer Business.
5. Królewski J., Sala P. (editors) (2016). Marketing 3.0, [in], E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy, Warsaw.
6. Pabian A. (2005). Marketing szkoły wyższej. Warsaw: Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR.
7. Plata-Alf D., Mazurek G., Miegoń A. (2018): Reklama internetowa, [in] G. Mazurek (editor) Emarketing. Planowanie, Narzędzia, Praktyka, Warszawa: Poltext
8. Scott D. M. (2017), The new rules of marketing & PR: how to use social media, online video, mobile applications, blogs, news releases, and viral marketing to rich buyers directly, 6th edition, New Jersey: John Wiley&Sons, Inc., Hoboken
References (International): 1. Armstrong M. J. (2003). Students as a clients: A professional Service Model for Business Education. Academy of Management Learning and Education. Vol. 2 No 4.
2. Clark B. R. (1998). Creating Entrepreneurial Universities: Organizational Pathways of Transformation. New York: Pergamon Press.
3. Franz R. S. (1998). Whatever You Do, Don’t Treat Your Students Like Customers! Journal of Management Education, vol. 22 no. 1 [in English].
4. Hall H. (2007). Marketing w szkolnictwie. Warsaw: ABC a Wolters Kluwer Business.
5. Królewski J., Sala P. (editors) (2016). Marketing 3.0, [in], E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy, Warsaw.
6. Pabian A. (2005). Marketing szkoły wyższej. Warsaw: Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR.
7. Plata-Alf D., Mazurek G., Miegoń A. (2018): Reklama internetowa, [in] G. Mazurek (editor) Emarketing. Planowanie, Narzędzia, Praktyka, Warszawa: Poltext
8. Scott D. M. (2017), The new rules of marketing & PR: how to use social media, online video, mobile applications, blogs, news releases, and viral marketing to rich buyers directly, 6th edition, New Jersey: John Wiley&Sons, Inc., Hoboken
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Маркетинг та логістика в системі менеджменту. – 2018 р.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.