Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/51643
Title: Маркетинг впливу як спосіб досягнення успіху компаніями
Authors: Кіндій, М. В.
Сітнікова, І. О.
Affiliation: Національний університет "Львівська політехніка"
Bibliographic description (Ukraine): Кіндій М. В. Маркетинг впливу як спосіб досягнення успіху компаніями / М. В. Кіндій, І. О. Сітнікова // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 25–27 жовтня 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 124–126.
Bibliographic description (International): Kindii M. V. Marketynh vplyvu yak sposib dosiahnennia uspikhu kompaniiamy / M. V. Kindii, I. O. Sitnikova // Marketing and logistics in the system of management, 25–27 zhovtnia 2018 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 124–126.
Is part of: Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 2018
Marketing and logistics in the system of management, 2018
Conference/Event: XІI Міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг та логістика в системі менеджменту"
Journal/Collection: Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції
Issue Date: 25-Nov-2018
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 25–27 жовтня 2018 року, Львів
Number of pages: 3
Page range: 124-126
Start page: 124
End page: 126
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/51643
ISBN: 978-966-941-235-5
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2018
© Кіндій М. В., Сітнікова І. О., 2018
URL for reference material: https://www.forbes.com/sites/theyec/2018/07/30/understanding-influencer-marketing-and-why-it-isso-effective/#2fc4cb1971a9
https://www.whosay.com/newsblog/2018/2/9/whosayinfluencer-marketing-survey-2018-industry-trends
https://www.retaildive.com/news/studyinstagram-influences-almost-75-of-user-purchase-decisions/503336/
https://www.cossa.ru/trends/169304/
References (Ukraine): 1. Methew J. Understanding Influencer Marketing And Why It Is So Effective [Електронний ресурс] / Joel Methew – Режим доступу до ресурсу: https://www.forbes.com/sites/theyec/2018/07/30/understanding-influencer-marketing-and-why-it-isso-effective/#2fc4cb1971a9.
2. WHOSAY Survey Identifies 2018 Industry Trends And Opportunities In EMarketer [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.whosay.com/newsblog/2018/2/9/whosayinfluencer-marketing-survey-2018-industry-trends.
3. Cara Salpini. Study: Instagram influences almost 75% of user purchase decisions [Електронний ресурс] / Cara Salpini – Режим доступу до ресурсу: https://www.retaildive.com/news/studyinstagram-influences-almost-75-of-user-purchase-decisions/503336/.
4. Михалев С. Блогеры решают: Influencer Marketing в действии [Електронний ресурс] / Сергей Михалев – Режим доступу до ресурсу: https://www.cossa.ru/trends/169304/.
References (International): 1. Methew J. Understanding Influencer Marketing And Why It Is So Effective [Electronic resource], Joel Methew – Access mode: https://www.forbes.com/sites/theyec/2018/07/30/understanding-influencer-marketing-and-why-it-isso-effective/#2fc4cb1971a9.
2. WHOSAY Survey Identifies 2018 Industry Trends And Opportunities In EMarketer [Electronic resource] – Access mode: https://www.whosay.com/newsblog/2018/2/9/whosayinfluencer-marketing-survey-2018-industry-trends.
3. Cara Salpini. Study: Instagram influences almost 75% of user purchase decisions [Electronic resource], Cara Salpini – Access mode: https://www.retaildive.com/news/studyinstagram-influences-almost-75-of-user-purchase-decisions/503336/.
4. Mikhalev S. Blohery reshaiut: Influencer Marketing v deistvii [Electronic resource], Serhei Mikhalev – Access mode: https://www.cossa.ru/trends/169304/.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Маркетинг та логістика в системі менеджменту. – 2018 р.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.