Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/51638
Title: Маркетинг як інструмент конкурентної боротьби на ринку засобів по догляду за волоссям
Authors: Карпій, О. П.
Михайлик, Н. І.
Патора-Висоцька, С.
Affiliation: Національний університет "Львівська політехніка"
Bibliographic description (Ukraine): Карпій О. П. Маркетинг як інструмент конкурентної боротьби на ринку засобів по догляду за волоссям / О. П. Карпій, Н. І. Михайлик, С. Патора-Висоцька // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 25–27 жовтня 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 118–120.
Bibliographic description (International): Karpii O. P. Marketynh yak instrument konkurentnoi borotby na rynku zasobiv po dohliadu za volossiam / O. P. Karpii, N. I. Mykhailyk, S. Patora-Vysotska // Marketing and logistics in the system of management, 25–27 zhovtnia 2018 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 118–120.
Is part of: Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 2018
Marketing and logistics in the system of management, 2018
Conference/Event: XІI Міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг та логістика в системі менеджменту"
Journal/Collection: Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції
Issue Date: 25-Nov-2018
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 25–27 жовтня 2018 року, Львів
Number of pages: 3
Page range: 118-120
Start page: 118
End page: 120
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/51638
ISBN: 978-966-941-235-5
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2018
© Карпій О. П., Михайлик Н. І., Патора-Висоцька С., 2018
URL for reference material: http://www.estelpro.in.ua/
http://www.viki.in.ua/ua/pro_nas.html
References (Ukraine): 1. Porter M.E. Competitive Advantage of Nations / M.E. Porter. – New York : Free Press, 1990. – 426 p.
2. Estel. [Електронний ресурс]. Режим доступу:http://www.estelpro.in.ua/.
3. ТзОВ «Вікі». [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.viki.in.ua/ua/pro_nas.html
4. Мануйлович Ю. М. Дослідження сутності та трактування поняття конкурентоспроможності підприємства. Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2013. – №4. – С. 274-282
References (International): 1. Porter M.E. Competitive Advantage of Nations, M.E. Porter, New York : Free Press, 1990, 426 p.
2. Estel. [Electronic resource]. Access mode:http://www.estelpro.in.ua/.
3. TzOV "Viki". [Electronic resource]. Access mode: http://www.viki.in.ua/ua/pro_nas.html
4. Manuilovych Yu. M. Doslidzhennia sutnosti ta traktuvannia poniattia konkurentospromozhnosti pidpryiemstva. Marketynh i menedzhment innovatsii, 2013, No 4, P. 274-282
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Маркетинг та логістика в системі менеджменту. – 2018 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2018_Karpii_O_P-Marketynh_yak_instrument_118-120.pdf354,9 kBAdobe PDFView/Open
2018_Karpii_O_P-Marketynh_yak_instrument_118-120__COVER.png408,35 kBimage/pngView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.