Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/51635
Title: Стратегії планування розвитку малого бізнесу
Authors: Каїра, З. С.
Bibliographic description (Ukraine): Каїра З. С. Стратегії планування розвитку малого бізнесу / З. С. Каїра // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 25–27 жовтня 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 112–113.
Bibliographic description (International): Kaira Z. S. Stratehii planuvannia rozvytku maloho biznesu / Z. S. Kaira // Marketing and logistics in the system of management, 25–27 zhovtnia 2018 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 112–113.
Is part of: Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 2018
Marketing and logistics in the system of management, 2018
Conference/Event: XІI Міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг та логістика в системі менеджменту"
Journal/Collection: Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції
Issue Date: 25-Nov-2018
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 25–27 жовтня 2018 року, Львів
Number of pages: 2
Page range: 112-113
Start page: 112
End page: 113
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/51635
ISBN: 978-966-941-235-5
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2018
© Каїра З. С., 2018
References (Ukraine): 1. Breda Mccarthy, Strategy, Marketing Plans and Small Organisations.1st ed. 2016. -119 р.
2. Allinson, C., Chell, E., and Hayes, J., (2000), ‘Intuition and entrepreneurial behaviour’, European Journal of Work and Organisational Psychology, 9, 1, 31–43.
3. Mintzberg, H. (1994), The rise and fall of strategic planning. New York: Prentice-Hall.
4. Campbell, A., and Alexander, M. (1997), ‘What’s wrong with strategy?’, Harvard Business Review, Nov–Dec, 42.
5. Kotler, P., Keller, K., and Burton, S., (2009), Marketing Management (1st edition), French Forest, NSW: Pearson Education.
6. Gilmore, F. (1971), ‘Formulating strategy in small companies’, Harvard Business Review, 47: 71–83.
7. Hamel, G. (1996), ‘Strategy as revolution’, Harvard Business Review, 74: 69–82.
8. Stokes, D., (2000), ‘Marketing and the small firm’, in Enterprise and Small Business: Principles, Practice and Policy (eds) Sue Carter and Dylan Jones-Evans, London: Financial Times, Prentice Hall.
9. Perry, C., (1986) ‘Growth Strategies for Small Firms: Principles and Case Studies’, International Small Business Journal, 5, 17–25.
10. Porter, M.E. (1996), “What is Strategy?”. Harvard Business Review, Nov–Dec: 61–78.
References (International): 1. Breda Mccarthy, Strategy, Marketing Plans and Small Organisations.1st ed. 2016. -119 r.
2. Allinson, C., Chell, E., and Hayes, J., (2000), ‘Intuition and entrepreneurial behaviour’, European Journal of Work and Organisational Psychology, 9, 1, 31–43.
3. Mintzberg, H. (1994), The rise and fall of strategic planning. New York: Prentice-Hall.
4. Campbell, A., and Alexander, M. (1997), ‘What’s wrong with strategy?’, Harvard Business Review, Nov–Dec, 42.
5. Kotler, P., Keller, K., and Burton, S., (2009), Marketing Management (1st edition), French Forest, NSW: Pearson Education.
6. Gilmore, F. (1971), ‘Formulating strategy in small companies’, Harvard Business Review, 47: 71–83.
7. Hamel, G. (1996), ‘Strategy as revolution’, Harvard Business Review, 74: 69–82.
8. Stokes, D., (2000), ‘Marketing and the small firm’, in Enterprise and Small Business: Principles, Practice and Policy (eds) Sue Carter and Dylan Jones-Evans, London: Financial Times, Prentice Hall.
9. Perry, C., (1986) ‘Growth Strategies for Small Firms: Principles and Case Studies’, International Small Business Journal, 5, 17–25.
10. Porter, M.E. (1996), "What is Strategy?". Harvard Business Review, Nov–Dec: 61–78.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Маркетинг та логістика в системі менеджменту. – 2018 р.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.