Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/51634
Title: Бенчмаркінг як інструмент конкурентної боротьби і метод управління бізнесом підприємства
Authors: Кадирус, І. Г.
Донських, А. С.
Affiliation: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Bibliographic description (Ukraine): Кадирус І. Г. Бенчмаркінг як інструмент конкурентної боротьби і метод управління бізнесом підприємства / І. Г. Кадирус, А. С. Донських // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 25–27 жовтня 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 111–112.
Bibliographic description (International): Kadyrus I. H. Benchmarkinh yak instrument konkurentnoi borotby i metod upravlinnia biznesom pidpryiemstva / I. H. Kadyrus, A. S. Donskykh // Marketing and logistics in the system of management, 25–27 zhovtnia 2018 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 111–112.
Is part of: Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 2018
Marketing and logistics in the system of management, 2018
Conference/Event: XІI Міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг та логістика в системі менеджменту"
Journal/Collection: Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції
Issue Date: 25-Nov-2018
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 25–27 жовтня 2018 року, Львів
Number of pages: 2
Page range: 111-112
Start page: 111
End page: 112
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/51634
ISBN: 978-966-941-235-5
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2018
© Кадирус І. Г., Донських А. С., 2018
URL for reference material: http://www.economyandsociety.in.ua/journal/9_ukr/92.pdf
http://www.business-inform.net/
References (Ukraine): 1. Морщенок Т. С. Бенчмаркінг як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємницьких структур [Електронний ресурс] / Т.С. Морщенок // Економіка і суспільство. – 2017. – № 9. – Режим доступу : http://www.economyandsociety.in.ua/journal/9_ukr/92.pdf.
2. Шевченко О.М. Економічна сутність бенчмаркінгу та його роль у інноваційному розвитку підприємства / О.М. Шевченко, Ю.М. Братусь // Бізнес-інформ. – 2014. – № 4. – С. 64–67. http://www.business-inform.net/ pdf/2014/4_0/64_68.pdf
References (International): 1. Morshchenok T. S. Benchmarkinh yak instrument pidvyshchennia konkurentospromozhnosti pidpryiemnytskykh struktur [Electronic resource], T.S. Morshchenok, Ekonomika i suspilstvo, 2017, No 9, Access mode : http://www.economyandsociety.in.ua/journal/9_ukr/92.pdf.
2. Shevchenko O.M. Ekonomichna sutnist benchmarkinhu ta yoho rol u innovatsiinomu rozvytku pidpryiemstva, O.M. Shevchenko, Yu.M. Bratus, Biznes-inform, 2014, No 4, P. 64–67. http://www.business-inform.net/ pdf/2014/4_0/64_68.pdf
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Маркетинг та логістика в системі менеджменту. – 2018 р.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.