Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/51627
Title: Традиційні й сучасні інструменти маркетингу
Authors: Захарчин, Г. М.
Affiliation: Національний університет "Львівська політехніка"
Bibliographic description (Ukraine): Захарчин Г. М. Традиційні й сучасні інструменти маркетингу / Г. М. Захарчин // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 25–27 жовтня 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 100–102.
Bibliographic description (International): Zakharchin H. M. Tradytsiini y suchasni instrumenty marketynhu / H. M. Zakharchin // Marketing and logistics in the system of management, 25–27 zhovtnia 2018 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 100–102.
Is part of: Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 2018
Marketing and logistics in the system of management, 2018
Conference/Event: XІI Міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг та логістика в системі менеджменту"
Journal/Collection: Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції
Issue Date: 25-Nov-2018
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 25–27 жовтня 2018 року, Львів
Number of pages: 3
Page range: 100-102
Start page: 100
End page: 102
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/51627
ISBN: 978-966-941-235-5
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2018
© Захарчин Г. М., 2018
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Маркетинг та логістика в системі менеджменту. – 2018 р.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.