Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/51622
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorŻbikowska, A.
dc.coverage.temporal25–27 жовтня 2018 року, Львів
dc.date.accessioned2020-06-05T08:08:04Z-
dc.date.available2020-06-05T08:08:04Z-
dc.date.created2018-11-25
dc.date.issued2018-11-25
dc.identifier.citationŻbikowska A. Problemy badania standaryzacji I adaptacji cen w marketingu międzynarodowym / A. Żbikowska // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 25–27 жовтня 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 90–91.
dc.identifier.isbn978-966-941-235-5
dc.identifier.urihttp://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/51622-
dc.format.extent90-91
dc.language.isopl
dc.publisherВидавництво Львівської політехніки
dc.relation.ispartofМаркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 2018
dc.relation.ispartofMarketing and logistics in the system of management, 2018
dc.titleProblemy badania standaryzacji I adaptacji cen w marketingu międzynarodowym
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Національний університет “Львівська політехніка”, 2018
dc.rights.holder© Żbikowska A., 2018
dc.contributor.affiliationUniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
dc.format.pages2
dc.identifier.citationenŻbikowska A. Problemy badania standaryzacji I adaptacji cen w marketingu międzynarodowym / A. Żbikowska // Marketing and logistics in the system of management, 25–27 zhovtnia 2018 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 90–91.
dc.relation.references1. Coskun Samli A., Jacobs L. (1994), Pricing Practices of American Multinational Firms, “Journal of Global Marketing”, nr 8 (2).
dc.relation.references2. Kustin R. (2010), The Earth Is Flat, Almost: Measuring Marketing Standardization and Profit Performance of Japanese and U.S Firms, “Journal of Global Marketing”, nr 23.
dc.relation.references3. Lages L.P., Abrantes J.L., Lages C.R. (2008), The STRATADAPT scale: A measure of marketing strategy adaptation to international business markets, “International Marketing Review”, nr 25 (5).
dc.relation.references4. Powers T.L., Loyka J.J. (2010), Adaptation of Marketing Mix Elements in International Markets, “Journal of Global Marketing”, nr 23, 65–79.
dc.relation.references5. Rondán Cataluña F.J., García Cruz R. (2005), Reformulating international pricing: standardization vs. adaptation, (w:) Developing regions through family businesses and tourism. III Academic Workshop between Spanish and Czech Researchers on Management, Universidad de Sevilla, Sevilla.
dc.relation.references6. Sousa C., Bradley F. (2009), Price adaptation in export markets, “European Journal of Marketing”, nr 43 (3/4).
dc.relation.references7. Sagan M. (2010), Standaryzacja instrumentów marketingu-mix na przykładzie korporacji międzynarodowych w Polsce, Difin, Warszawa.
dc.relation.references8. Theodosiou M., Katsikeas C.S. (2001), Factors Influencing the Degree of International Pricing Strategy Standardization of Multinational Corporations, “Journal of Intonational Marketing”, nr 9 (3).
dc.relation.referencesen1. Coskun Samli A., Jacobs L. (1994), Pricing Practices of American Multinational Firms, "Journal of Global Marketing", nr 8 (2).
dc.relation.referencesen2. Kustin R. (2010), The Earth Is Flat, Almost: Measuring Marketing Standardization and Profit Performance of Japanese and U.S Firms, "Journal of Global Marketing", nr 23.
dc.relation.referencesen3. Lages L.P., Abrantes J.L., Lages C.R. (2008), The STRATADAPT scale: A measure of marketing strategy adaptation to international business markets, "International Marketing Review", nr 25 (5).
dc.relation.referencesen4. Powers T.L., Loyka J.J. (2010), Adaptation of Marketing Mix Elements in International Markets, "Journal of Global Marketing", nr 23, 65–79.
dc.relation.referencesen5. Rondán Cataluña F.J., García Cruz R. (2005), Reformulating international pricing: standardization vs. adaptation, (w:) Developing regions through family businesses and tourism. III Academic Workshop between Spanish and Czech Researchers on Management, Universidad de Sevilla, Sevilla.
dc.relation.referencesen6. Sousa C., Bradley F. (2009), Price adaptation in export markets, "European Journal of Marketing", nr 43 (3/4).
dc.relation.referencesen7. Sagan M. (2010), Standaryzacja instrumentów marketingu-mix na przykładzie korporacji międzynarodowych w Polsce, Difin, Warszawa.
dc.relation.referencesen8. Theodosiou M., Katsikeas C.S. (2001), Factors Influencing the Degree of International Pricing Strategy Standardization of Multinational Corporations, "Journal of Intonational Marketing", nr 9 (3).
dc.citation.conferenceXІI Міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг та логістика в системі менеджменту"
dc.citation.journalTitleМаркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції
dc.citation.spage90
dc.citation.epage91
dc.coverage.placenameЛьвів
dc.coverage.placenameLviv
Appears in Collections:Маркетинг та логістика в системі менеджменту. – 2018 р.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.