Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/51622
Назва: Problemy badania standaryzacji I adaptacji cen w marketingu międzynarodowym
Автори: Żbikowska, A.
Приналежність: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Бібліографічний опис: Żbikowska A. Problemy badania standaryzacji I adaptacji cen w marketingu międzynarodowym / A. Żbikowska // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 25–27 жовтня 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 90–91.
Bibliographic description: Żbikowska A. Problemy badania standaryzacji I adaptacji cen w marketingu międzynarodowym / A. Żbikowska // Marketing and logistics in the system of management, 25–27 zhovtnia 2018 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 90–91.
Є частиною видання: Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 2018
Marketing and logistics in the system of management, 2018
Конференція/захід: XІI Міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг та логістика в системі менеджменту"
Журнал/збірник: Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції
Дата публікації: 25-лис-2018
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Місце видання, проведення: Львів
Lviv
Часове охоплення: 25–27 жовтня 2018 року, Львів
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 90-91
Початкова сторінка: 90
Кінцева сторінка: 91
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/51622
ISBN: 978-966-941-235-5
Власник авторського права: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2018
© Żbikowska A., 2018
Перелік літератури: 1. Coskun Samli A., Jacobs L. (1994), Pricing Practices of American Multinational Firms, “Journal of Global Marketing”, nr 8 (2).
2. Kustin R. (2010), The Earth Is Flat, Almost: Measuring Marketing Standardization and Profit Performance of Japanese and U.S Firms, “Journal of Global Marketing”, nr 23.
3. Lages L.P., Abrantes J.L., Lages C.R. (2008), The STRATADAPT scale: A measure of marketing strategy adaptation to international business markets, “International Marketing Review”, nr 25 (5).
4. Powers T.L., Loyka J.J. (2010), Adaptation of Marketing Mix Elements in International Markets, “Journal of Global Marketing”, nr 23, 65–79.
5. Rondán Cataluña F.J., García Cruz R. (2005), Reformulating international pricing: standardization vs. adaptation, (w:) Developing regions through family businesses and tourism. III Academic Workshop between Spanish and Czech Researchers on Management, Universidad de Sevilla, Sevilla.
6. Sousa C., Bradley F. (2009), Price adaptation in export markets, “European Journal of Marketing”, nr 43 (3/4).
7. Sagan M. (2010), Standaryzacja instrumentów marketingu-mix na przykładzie korporacji międzynarodowych w Polsce, Difin, Warszawa.
8. Theodosiou M., Katsikeas C.S. (2001), Factors Influencing the Degree of International Pricing Strategy Standardization of Multinational Corporations, “Journal of Intonational Marketing”, nr 9 (3).
References: 1. Coskun Samli A., Jacobs L. (1994), Pricing Practices of American Multinational Firms, "Journal of Global Marketing", nr 8 (2).
2. Kustin R. (2010), The Earth Is Flat, Almost: Measuring Marketing Standardization and Profit Performance of Japanese and U.S Firms, "Journal of Global Marketing", nr 23.
3. Lages L.P., Abrantes J.L., Lages C.R. (2008), The STRATADAPT scale: A measure of marketing strategy adaptation to international business markets, "International Marketing Review", nr 25 (5).
4. Powers T.L., Loyka J.J. (2010), Adaptation of Marketing Mix Elements in International Markets, "Journal of Global Marketing", nr 23, 65–79.
5. Rondán Cataluña F.J., García Cruz R. (2005), Reformulating international pricing: standardization vs. adaptation, (w:) Developing regions through family businesses and tourism. III Academic Workshop between Spanish and Czech Researchers on Management, Universidad de Sevilla, Sevilla.
6. Sousa C., Bradley F. (2009), Price adaptation in export markets, "European Journal of Marketing", nr 43 (3/4).
7. Sagan M. (2010), Standaryzacja instrumentów marketingu-mix na przykładzie korporacji międzynarodowych w Polsce, Difin, Warszawa.
8. Theodosiou M., Katsikeas C.S. (2001), Factors Influencing the Degree of International Pricing Strategy Standardization of Multinational Corporations, "Journal of Intonational Marketing", nr 9 (3).
Тип вмісту : Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Маркетинг та логістика в системі менеджменту. – 2018 р.



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.