Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/51622
Название: Problemy badania standaryzacji I adaptacji cen w marketingu międzynarodowym
Авторы: Żbikowska, A.
Принадлежность: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Библиографическое описание: Żbikowska A. Problemy badania standaryzacji I adaptacji cen w marketingu międzynarodowym / A. Żbikowska // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 25–27 жовтня 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 90–91.
Bibliographic description: Żbikowska A. Problemy badania standaryzacji I adaptacji cen w marketingu międzynarodowym / A. Żbikowska // Marketing and logistics in the system of management, 25–27 zhovtnia 2018 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 90–91.
Является частью издания: Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 2018
Marketing and logistics in the system of management, 2018
Конференция/мероприятие: XІI Міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг та логістика в системі менеджменту"
Журнал/сборник: Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції
Дата публикации: 25-ноя-2018
Издательство: Видавництво Львівської політехніки
Место издания, проведения: Львів
Lviv
Временной охват: 25–27 жовтня 2018 року, Львів
Количество страниц: 2
Диапазон страниц: 90-91
Начальная страница: 90
Последняя страница: 91
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/51622
ISBN: 978-966-941-235-5
Владелец авторского права: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2018
© Żbikowska A., 2018
Список литературы: 1. Coskun Samli A., Jacobs L. (1994), Pricing Practices of American Multinational Firms, “Journal of Global Marketing”, nr 8 (2).
2. Kustin R. (2010), The Earth Is Flat, Almost: Measuring Marketing Standardization and Profit Performance of Japanese and U.S Firms, “Journal of Global Marketing”, nr 23.
3. Lages L.P., Abrantes J.L., Lages C.R. (2008), The STRATADAPT scale: A measure of marketing strategy adaptation to international business markets, “International Marketing Review”, nr 25 (5).
4. Powers T.L., Loyka J.J. (2010), Adaptation of Marketing Mix Elements in International Markets, “Journal of Global Marketing”, nr 23, 65–79.
5. Rondán Cataluña F.J., García Cruz R. (2005), Reformulating international pricing: standardization vs. adaptation, (w:) Developing regions through family businesses and tourism. III Academic Workshop between Spanish and Czech Researchers on Management, Universidad de Sevilla, Sevilla.
6. Sousa C., Bradley F. (2009), Price adaptation in export markets, “European Journal of Marketing”, nr 43 (3/4).
7. Sagan M. (2010), Standaryzacja instrumentów marketingu-mix na przykładzie korporacji międzynarodowych w Polsce, Difin, Warszawa.
8. Theodosiou M., Katsikeas C.S. (2001), Factors Influencing the Degree of International Pricing Strategy Standardization of Multinational Corporations, “Journal of Intonational Marketing”, nr 9 (3).
References: 1. Coskun Samli A., Jacobs L. (1994), Pricing Practices of American Multinational Firms, "Journal of Global Marketing", nr 8 (2).
2. Kustin R. (2010), The Earth Is Flat, Almost: Measuring Marketing Standardization and Profit Performance of Japanese and U.S Firms, "Journal of Global Marketing", nr 23.
3. Lages L.P., Abrantes J.L., Lages C.R. (2008), The STRATADAPT scale: A measure of marketing strategy adaptation to international business markets, "International Marketing Review", nr 25 (5).
4. Powers T.L., Loyka J.J. (2010), Adaptation of Marketing Mix Elements in International Markets, "Journal of Global Marketing", nr 23, 65–79.
5. Rondán Cataluña F.J., García Cruz R. (2005), Reformulating international pricing: standardization vs. adaptation, (w:) Developing regions through family businesses and tourism. III Academic Workshop between Spanish and Czech Researchers on Management, Universidad de Sevilla, Sevilla.
6. Sousa C., Bradley F. (2009), Price adaptation in export markets, "European Journal of Marketing", nr 43 (3/4).
7. Sagan M. (2010), Standaryzacja instrumentów marketingu-mix na przykładzie korporacji międzynarodowych w Polsce, Difin, Warszawa.
8. Theodosiou M., Katsikeas C.S. (2001), Factors Influencing the Degree of International Pricing Strategy Standardization of Multinational Corporations, "Journal of Intonational Marketing", nr 9 (3).
Тип содержания: Conference Abstract
Располагается в коллекциях:Маркетинг та логістика в системі менеджменту. – 2018 р.



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.