Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/51621
Title: Особливості маркетингу в кібер середовищі
Authors: Єремеєва, Н. С.
Affiliation: КПІ ім. Ігоря Сікорського
Bibliographic description (Ukraine): Єремеєва Н. С. Особливості маркетингу в кібер середовищі / Н. С. Єремеєва // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 25–27 жовтня 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 88–90.
Bibliographic description (International): Yeremeieva N. S. Osoblyvosti marketynhu v kiber seredovyshchi / N. S. Yeremeieva // Marketing and logistics in the system of management, 25–27 zhovtnia 2018 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 88–90.
Is part of: Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 2018
Marketing and logistics in the system of management, 2018
Conference/Event: XІI Міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг та логістика в системі менеджменту"
Journal/Collection: Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції
Issue Date: 25-Nov-2018
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 25–27 жовтня 2018 року, Львів
Number of pages: 3
Page range: 88-90
Start page: 88
End page: 90
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/51621
ISBN: 978-966-941-235-5
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2018
© Єремеєва Н. С., 2018
References (Ukraine): 1. Barletta, M. (2003). Marketing To Women: How To Understand, Reach, And Increase Your Share Of The World’s Largest Market Segment. Chicago, IL, Dearborn Trade Publishing.
2. Boudreau, M.-C. & Watson, R. T. (2006), Internet Advertising Strategy Alignment Internet Research,16, 23 – 37.
3. Canavan, O., Henchion, M. & O'reilly, S. (2007), The Use Of The Internet As A Marketing Channel For Irish Speciality Food International Journal Of Retail & Distribution Management 35, 178 – 195.
4. Deitel, H., Deitel, P., And Neito, T. (2001), E-Business And E-Commerce (How To Program), Prentice Hall, New Jersey.
References (International): 1. Barletta, M. (2003). Marketing To Women: How To Understand, Reach, And Increase Your Share Of The World’s Largest Market Segment. Chicago, IL, Dearborn Trade Publishing.
2. Boudreau, M.-C. & Watson, R. T. (2006), Internet Advertising Strategy Alignment Internet Research,16, 23 – 37.
3. Canavan, O., Henchion, M. & O'reilly, S. (2007), The Use Of The Internet As A Marketing Channel For Irish Speciality Food International Journal Of Retail & Distribution Management 35, 178 – 195.
4. Deitel, H., Deitel, P., And Neito, T. (2001), E-Business And E-Commerce (How To Program), Prentice Hall, New Jersey.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Маркетинг та логістика в системі менеджменту. – 2018 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2018_Yeremeieva_N_S-Osoblyvosti_marketynhu_88-90.pdf281,21 kBAdobe PDFView/Open
2018_Yeremeieva_N_S-Osoblyvosti_marketynhu_88-90__COVER.png478,52 kBimage/pngView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.