Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/51613
Title: Маркетингові інтернет-комунікації
Authors: Донець, Д. М.
Тріфонова, Ю. І.
Affiliation: Національний університет "Львівська політехніка"
Bibliographic description (Ukraine): Донець Д. М. Маркетингові інтернет-комунікації / Д. М. Донець, Ю. І. Тріфонова // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 25–27 жовтня 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 76–77.
Bibliographic description (International): Donets D. M. Marketynhovi internet-komunikatsii / D. M. Donets, Yu. I. Trifonova // Marketing and logistics in the system of management, 25–27 zhovtnia 2018 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 76–77.
Is part of: Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 2018
Marketing and logistics in the system of management, 2018
Conference/Event: XІI Міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг та логістика в системі менеджменту"
Journal/Collection: Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції
Issue Date: 25-Nov-2018
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 25–27 жовтня 2018 року, Львів
Number of pages: 2
Page range: 76-77
Start page: 76
End page: 77
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/51613
ISBN: 978-966-941-235-5
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2018
© Донець Д. М., Тріфонова Ю. І., 2018
References (Ukraine): 1. Литовченко І. Л. Удосконалення класифікації засобів маркетингової комунікативної діяльності // Логістика : Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – 2009. – № 649. – c. 97 – 104.
2. М. Окландер. Комплекс інтеренет-кумунікацій у маркетингу // Маркетинг в Україні – 2008 – № 3 – c.29 – 35.
3. Медведчук М.М. Можливості використання інтернет-технологій у сфері PR (Паблік Рилейшинз) / М.М. Медведчук // Грані. Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. – №5 – c. 149 – 152.
4. Петрук Т.В. Роль Інтерннет-реклами в умовах інноваційного розвитку економіки // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2008 – № 5. Т.3– c.84 – 86
References (International): 1. Lytovchenko I. L. Udoskonalennia klasyfikatsii zasobiv marketynhovoi komunikatyvnoi diialnosti, Lohistyka : Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2009, No 649, P. 97 – 104.
2. M. Oklander. Kompleks interenet-kumunikatsii u marketynhu, Marketynh v Ukraini – 2008 – No 3 – P.29 – 35.
3. Medvedchuk M.M. Mozhlyvosti vykorystannia internet-tekhnolohii u sferi PR (Pablik Ryleishynz), M.M. Medvedchuk, Hrani. Naukovo-teoretychnyi i hromadsko-politychnyi almanakh, No 5 – P. 149 – 152.
4. Petruk T.V. Rol Internnet-reklamy v umovakh innovatsiinoho rozvytku ekonomiky, Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu. Ekonomichni nauky, 2008 – No 5. V.3– P.84 – 86
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Маркетинг та логістика в системі менеджменту. – 2018 р.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.