Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/51607
Title: Дослідження теоретичних засад сучасних банківських інтегрованих маркетингових комунікацій
Authors: Демко, М. Я.
Affiliation: Львівський національний університет імені Івана Франка
Bibliographic description (Ukraine): Демко М. Я. Дослідження теоретичних засад сучасних банківських інтегрованих маркетингових комунікацій / М. Я. Демко // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 25–27 жовтня 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 69–71.
Bibliographic description (International): Demko M. Ia. Doslidzhennia teoretychnykh zasad suchasnykh bankivskykh intehrovanykh marketynhovykh komunikatsii / M. Ia. Demko // Marketing and logistics in the system of management, 25–27 zhovtnia 2018 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 69–71.
Is part of: Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 2018
Marketing and logistics in the system of management, 2018
Conference/Event: XІI Міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг та логістика в системі менеджменту"
Journal/Collection: Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції
Issue Date: 25-Nov-2018
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 25–27 жовтня 2018 року, Львів
Number of pages: 3
Page range: 69-71
Start page: 69
End page: 71
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/51607
ISBN: 978-966-941-235-5
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2018
© Демко М. Я., 2018
URL for reference material: http://www.naturalspublishing.com/files/published/35z1o4u19x9y4h.pdf
https://westudents.com.ua/glavy/35939-1-sutnst-ta-zavdannya-ntegrovanih-marketingovihkomunkatsy.html
References (Ukraine): 1. Майовець Є. Й. Маркетинг : теорія та методологія: навч. посібник / Є. Й. Майовець. – Львів : Львівський національний університет імені Івана Франка, 2013. – 450 с.
2. Omneya Mohamed Moharam, Ayman Yehia Shawky. Measuring The Effects of Personalized Integrated Marketing Communication Tools on the Consumers’’ Intention to Purchase Credit Cards in the Private Banking Sector in Egypt / American Academic & Scholarly Research Journal Special Issue. Vol. 4, No. 5, Sept 2012. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.naturalspublishing.com/files/published/35z1o4u19x9y4h.pdf.
3. Маркетинг у банку [Текст] : навчальний посібник / за заг. ред. проф. Т. А. Васильєвої ; Т. А. Васильєва, С. М. Козьменко, І. О. Школьник та ін. ; Державний вищий навчальний заклад «Українська академія банківської справи Національного банку України». – Суми : ДВНЗ «УАБС НБУ», 2014. – 353 с.
4. Бутенко Н. В. Маркетинг : Підручник. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://westudents.com.ua/glavy/35939-1-sutnst-ta-zavdannya-ntegrovanih-marketingovihkomunkatsy.html.
5. Храбатин О. І., Яворська Л. В. Маркетинг: Навчальний посібник / За наук. ред. О. А. Тимчик. – Київ : Видавництво, 2014. 284 с.
6. Жебровська О. Використання інтегрованих маркетингових комунікацій у просуванні товарів та послуг класу «люкс» / О. Жебровська // Економіст, № 9, вересень 2014. – С. 44-46.
7. Лютий І. О. Банківський маркетинг: підручн. [для студ. вищ. навч. закл.] / І. О. Лютий, О. О. Солодка – К.: Центр учбової літератури, 2010. – 776 с.
8. Жебровська О. О. Тенденції розвитку інтегрованих маркетингових комунікацій в період трансформації світового економічного середовища / О. О. Жебровська // Міжнародна економіка та менеджмент. Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. – № 4 (75). – 2014. – С. 92-98.
References (International): 1. Maiovets Ye. Y. Marketynh : teoriia ta metodolohiia: navch. posibnyk, Ye. Y. Maiovets, Lviv : Lvivskyi natsionalnyi universytet imeni Ivana Franka, 2013, 450 p.
2. Omneya Mohamed Moharam, Ayman Yehia Shawky. Measuring The Effects of Personalized Integrated Marketing Communication Tools on the Consumers’’ Intention to Purchase Credit Cards in the Private Banking Sector in Egypt, American Academic & Scholarly Research Journal Special Issue. Vol. 4, No. 5, Sept 2012, [Electronic resource], Access mode : http://www.naturalspublishing.com/files/published/35z1o4u19x9y4h.pdf.
3. Marketynh u banku [Text] : navchalnyi posibnyk, by gen. ed. prof. T. A. Vasylievoi ; T. A. Vasylieva, S. M. Kozmenko, I. O. Shkolnyk and other ; Derzhavnyi vyshchyi navchalnyi zaklad "Ukrainska akademiia bankivskoi spravy Natsionalnoho banku Ukrainy", Sumy : DVNZ "UABS NBU", 2014, 353 p.
4. Butenko N. V. Marketynh : Pidruchnyk, [Electronic resource], Access mode : https://westudents.com.ua/glavy/35939-1-sutnst-ta-zavdannya-ntegrovanih-marketingovihkomunkatsy.html.
5. Khrabatyn O. I., Yavorska L. V. Marketynh: Navchalnyi posibnyk, Za nauk. red. O. A. Tymchyk, Kyiv : Vydavnytstvo, 2014. 284 p.
6. Zhebrovska O. Vykorystannia intehrovanykh marketynhovykh komunikatsii u prosuvanni tovariv ta posluh klasu "liuks", O. Zhebrovska, Ekonomist, No 9, veresen 2014, P. 44-46.
7. Liutyi I. O. Bankivskyi marketynh: pidruchn. [dlia stud. vyshch. navch. zakl.], I. O. Liutyi, O. O. Solodka – K., Centre of Educational Literature, 2010, 776 p.
8. Zhebrovska O. O. Tendentsii rozvytku intehrovanykh marketynhovykh komunikatsii v period transformatsii svitovoho ekonomichnoho seredovyshcha, O. O. Zhebrovska, Mizhnarodna ekonomika ta menedzhment. Zovnishnia torhivlia: ekonomika, finansy, pravo, No 4 (75), 2014, P. 92-98.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Маркетинг та логістика в системі менеджменту. – 2018 р.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.