Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/51604
Title: Контент-маркетинг як рушійна сила ведення бізнесу
Authors: Двуліт, З. П.
Наумчук, С. І.
Affiliation: Національний університет "Львівська політехніка"
Bibliographic description (Ukraine): Двуліт З. П. Контент-маркетинг як рушійна сила ведення бізнесу / З. П. Двуліт, С. І. Наумчук // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 25–27 жовтня 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 64–66.
Bibliographic description (International): Dvulit Z. P. Kontent-marketynh yak rushiina syla vedennia biznesu / Z. P. Dvulit, S. I. Naumchuk // Marketing and logistics in the system of management, 25–27 zhovtnia 2018 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 64–66.
Is part of: Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 2018
Marketing and logistics in the system of management, 2018
Conference/Event: XІI Міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг та логістика в системі менеджменту"
Journal/Collection: Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції
Issue Date: 25-Nov-2018
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 25–27 жовтня 2018 року, Львів
Number of pages: 3
Page range: 64-66
Start page: 64
End page: 66
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/51604
ISBN: 978-966-941-235-5
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2018
© Двуліт З. П., Наумчук С. І., 2018
URL for reference material: https://contentmarketinginstitute.com/wpcontent/uploads/2017/09/2018-b2b-research-final.pdf
References (Ukraine): 1. Ілляшенко С.М. Сучасні тенденції застосування Internet-технологій у маркетингу / С.М. Ілляшенко //Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011.
2. Костяєв Р.А. Концепція створення конкурентних переваг із застосуванням можливостей мережі Інтернет / Р.А. Костяєв // Проблеми сучасної економіки. – 2008.
3. B2B Content Marketing 2018: Benchmarks, Budgets, and Trends—North America [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://contentmarketinginstitute.com/wpcontent/uploads/2017/09/2018-b2b-research-final.pdf.
References (International): 1. Illiashenko S.M. Suchasni tendentsii zastosuvannia Internet-tekhnolohii u marketynhu, S.M. Illiashenko //Marketynh i menedzhment innovatsii, 2011.
2. Kostiaiev R.A. Kontseptsiia stvorennia konkurentnykh perevah iz zastosuvanniam mozhlyvostei merezhi Internet, R.A. Kostiaiev, Problemy suchasnoi ekonomiky, 2008.
3. B2B Content Marketing 2018: Benchmarks, Budgets, and Trends-North America [Electronic resource], Access mode : https://contentmarketinginstitute.com/wpcontent/uploads/2017/09/2018-b2b-research-final.pdf.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Маркетинг та логістика в системі менеджменту. – 2018 р.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.