Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/51591
Title: Зовнішнє середовище маркетингових досліджень підприємств аграрного сектора
Authors: Волкова, І. М.
Affiliation: Житомирський національний агроекологічний університет
Bibliographic description (Ukraine): Волкова І. М. Зовнішнє середовище маркетингових досліджень підприємств аграрного сектора / І. М. Волкова // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 25–27 жовтня 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 43–45.
Bibliographic description (International): Volkova I. M. Zovnishnie seredovyshche marketynhovykh doslidzhen pidpryiemstv ahrarnoho sektora / I. M. Volkova // Marketing and logistics in the system of management, 25–27 zhovtnia 2018 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 43–45.
Is part of: Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 2018
Marketing and logistics in the system of management, 2018
Conference/Event: XІI Міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг та логістика в системі менеджменту"
Journal/Collection: Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції
Issue Date: 25-Nov-2018
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 25–27 жовтня 2018 року, Львів
Number of pages: 3
Page range: 43-45
Start page: 43
End page: 45
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/51591
ISBN: 978-966-941-235-5
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2018
© Волкова І. М., 2018
References (Ukraine): 1. Малхотра, Нэреш К. Маркетинговые исследования: практ. руководство. М.: ООО «И.Д. Вильямс». 2007. 1200 с.
2. А.О. Старостіна, Н.П. Гончарова, Є.В. Крикавський [та ін.]; за ред. А.О. Старостіної. Маркетинг: підручник. К.: Знання. 2009. 1070 с.
3. Полторак В.А. Маркетингові дослідження: навч. посіб. К.: Центр навчальної літератури. 2003. 387 с.
4. Соловйов І.О. Науково-практичні засади створення системи маркетингу в аграрному підприємстві. Економіка АПК. 2006. № 7. С. 112-118.
5. Черчилль Г. Маркетинговые исследования. 5-е изд. СПб.: Питер. 2007. 704 с.
References (International): 1. Malkhotra, Neresh K. Marketinhovye issledovaniia: prakt. rukovodstvo. M., OOO "I.D. Viliams". 2007. 1200 p.
2. A.O. Starostina, N.P. Honcharova, Ye.V. Krykavskyi [and other]; ed. A.O. Starostinoi. Marketynh: pidruchnyk. K., Znannia. 2009. 1070 p.
3. Poltorak V.A. Marketynhovi doslidzhennia: tutorial K., Centre of Educational Literature. 2003. 387 p.
4. Soloviov I.O. Naukovo-praktychni zasady stvorennia systemy marketynhu v ahrarnomu pidpryiemstvi. Ekonomika APK. 2006. No 7. P. 112-118.
5. Cherchill H. Marketinhovye issledovaniia. 5-e izd. SPb., Piter. 2007. 704 p.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Маркетинг та логістика в системі менеджменту. – 2018 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2018_Volkova_I_M-Zovnishnie_seredovyshche_43-45.pdf312,85 kBAdobe PDFView/Open
2018_Volkova_I_M-Zovnishnie_seredovyshche_43-45__COVER.png409,59 kBimage/pngView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.