Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/51590
Title: Маркетнгові підходи до оцінювання потенціалу ринку реклами
Authors: Вовчанська, О. М.
Іванова, Л. О.
Affiliation: Львівський торговельно-економічний університет
Львівський державний університет фізичної культури ім. І. Боберського
Bibliographic description (Ukraine): Вовчанська О. М. Маркетнгові підходи до оцінювання потенціалу ринку реклами / О. М. Вовчанська, Л. О. Іванова // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 25–27 жовтня 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 41–43.
Bibliographic description (International): Vovchanska O. M. Marketnhovi pidkhody do otsiniuvannia potentsialu rynku reklamy / O. M. Vovchanska, L. O. Ivanova // Marketing and logistics in the system of management, 25–27 zhovtnia 2018 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 41–43.
Is part of: Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 2018
Marketing and logistics in the system of management, 2018
Conference/Event: XІI Міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг та логістика в системі менеджменту"
Journal/Collection: Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції
Issue Date: 25-Nov-2018
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 25–27 жовтня 2018 року, Львів
Number of pages: 3
Page range: 41-43
Start page: 41
End page: 43
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/51590
ISBN: 978-966-941-235-5
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2018
© Вовчанська О. М., Іванова Л. О., 2018
URL for reference material: http://www.statista.com
http://adforecast.zenithmedia.com/
References (Ukraine): 1. Абалкин Л. И. Диалектика социалистической экономики / Л. И Абалкин. – М. : «Наука», 1981. – 25 с.1
2. Балацкий О. Ф. Экономический потенциал административных и производственных систем: моногр. / О. Ф. Балацкий. – Сумы : Университетская книга, 2006. – 972 с.
3. Глобальний портал статистики [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.statista.com.
4. Сергеева О.Ю. Мировой рынок рекламы в 21 веке / О.Ю. Сергеева // Российское предпринимательство. – 2016. – Т. 17. – № 13. – С. 1595-1604.
5. Федонін О. С. Потенціал підприємства: формування та оцінка / О. С. Федонін, І. М. Рєпіна, О. І. Олексюк. – К. : КНЕУ, 2003. – 316 с.
6. Advertising Expenditure Forecasts. ZenithOptimedia [Electronic resource]. — Available at: http://adforecast.zenithmedia.com/
References (International): 1. Abalkin L. I. Dialektika sotsialisticheskoi ekonomiki, L. I Abalkin, M. : "Nauka", 1981, 25 p.1
2. Balatskii O. F. Ekonomicheskii potentsial administrativnykh i proizvodstvennykh sistem: monohr., O. F. Balatskii, Sumy : Universitetskaia kniha, 2006, 972 p.
3. Hlobalnii portal statistiki [Electronic resource], Access mode : http://www.statista.com.
4. Serheeva O.Iu. Mirovoi rynok reklamy v 21 veke, O.Iu. Serheeva, Rossiiskoe predprinimatelstvo, 2016, V. 17, No 13, P. 1595-1604.
5. Fedonin O. S. Potentsial pidpryiemstva: formuvannia ta otsinka, O. S. Fedonin, I. M. Riepina, O. I. Oleksiuk, K. : KNEU, 2003, 316 p.
6. Advertising Expenditure Forecasts. ZenithOptimedia [Electronic resource], Available at: http://adforecast.zenithmedia.com/
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Маркетинг та логістика в системі менеджменту. – 2018 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2018_Vovchanska_O_M-Marketnhovi_pidkhody_41-43.pdf307,96 kBAdobe PDFView/Open
2018_Vovchanska_O_M-Marketnhovi_pidkhody_41-43__COVER.png488,32 kBimage/pngView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.