Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/51578
Title: Проблеми формування концепції соціально-відповідального маркетингу підприємств в Україні
Authors: Перевозова, І. В.
Affiliation: ІФНТУНГ
Bibliographic description (Ukraine): Перевозова І. В. Проблеми формування концепції соціально-відповідального маркетингу підприємств в Україні / І. В. Перевозова // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 25–27 жовтня 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 282–283.
Bibliographic description (International): Perevozova I. V. Problemy formuvannia kontseptsii sotsialno-vidpovidalnoho marketynhu pidpryiemstv v Ukraini / I. V. Perevozova // Marketing and logistics in the system of management, 25–27 zhovtnia 2018 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 282–283.
Is part of: Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 2018
Marketing and logistics in the system of management, 2018
Conference/Event: XІI Міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг та логістика в системі менеджменту"
Journal/Collection: Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції
Issue Date: 25-Nov-2018
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 25–27 жовтня 2018 року, Львів
Number of pages: 2
Page range: 282-283
Start page: 282
End page: 283
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/51578
ISBN: 978-966-941-235-5
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2018
© Перевозова І. В., 2018
URL for reference material: http://www.socreklama.ru/sr_article.php?arti_id=165
http://www.corporatecitizen.org.ua/pub_1.htm
References (Ukraine): 1. Загорна Т. О. Концепція холістичного маркетингу: джерела проблематики та елементи / Т. О. Загорна, А. Н. Стасюк // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2012. – №2. – С. 32– 8, с. 34.
2. Социальная ответственность как инструмент взаимодействия бизнеса и общества [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.socreklama.ru/sr_article.php?arti_id=165
3. Фурса М. В. Фактори формування соціальної відповідальності бізнесу / М. В. Фурса, П. С. Яницький [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.corporatecitizen.org.ua/pub_1.htm
4. Долішній М. Підприємництво в соціальній сфері як передумова формування експортноорієнтованої економічної політики / М. Долішній, В. Куценко // Економіка України. – 2006. – № 8. – С. 10–19.
5. Мельник С. Становлення соціально орієнтованого бізнесу в Україні як складова державної соціальної політики / С. Мельник // Україна аспекти праці. – 2008. – № 5. – С. 32–36.
References (International): 1. Zahorna T. O. Kontseptsiia kholistychnoho marketynhu: dzherela problematyky ta elementy, T. O. Zahorna, A. N. Stasiuk, Marketynh i menedzhment innovatsii, 2012, No 2, P. 32– 8, P. 34.
2. Sotsialnaia otvetstvennost kak instrument vzaimodeistviia biznesa i obshchestva [Electronic resource], Access mode: http://www.socreklama.ru/sr_article.php?arti_id=165
3. Fursa M. V. Faktory formuvannia sotsialnoi vidpovidalnosti biznesu, M. V. Fursa, P. S. Yanytskyi [Electronic resource], Access mode : http://www.corporatecitizen.org.ua/pub_1.htm
4. Dolishnii M. Pidpryiemnytstvo v sotsialnii sferi yak peredumova formuvannia eksportnooriientovanoi ekonomichnoi polityky, M. Dolishnii, V. Kutsenko, Ekonomika Ukrainy, 2006, No 8, P. 10–19.
5. Melnyk S. Stanovlennia sotsialno oriientovanoho biznesu v Ukraini yak skladova derzhavnoi sotsialnoi polityky, S. Melnyk, Ukraine aspekty pratsi, 2008, No 5, P. 32–36.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Маркетинг та логістика в системі менеджменту. – 2018 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2018_Perevozova_I_V-Problemy_formuvannia_282-283.pdf183,78 kBAdobe PDFView/Open
2018_Perevozova_I_V-Problemy_formuvannia_282-283__COVER.png367,79 kBimage/pngView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.