Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/51572
Title: Імплементація маркетингу в межах Industry 4.0
Authors: Бочко, О. Ю.
Гайванович, Н. В.
Affiliation: Національний університет "Львівська політехніка"
Bibliographic description (Ukraine): Бочко О. Ю. Імплементація маркетингу в межах Industry 4.0 / О. Ю. Бочко, Н. В. Гайванович // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 25–27 жовтня 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 29–31.
Bibliographic description (International): Bochko O. Iu. Implementatsiia marketynhu v mezhakh Industry 4.0 / O. Iu. Bochko, N. V. Haivanovich // Marketing and logistics in the system of management, 25–27 zhovtnia 2018 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 29–31.
Is part of: Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 2018
Marketing and logistics in the system of management, 2018
Conference/Event: XІI Міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг та логістика в системі менеджменту"
Journal/Collection: Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції
Issue Date: 25-Nov-2018
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 25–27 жовтня 2018 року, Львів
Number of pages: 3
Page range: 29-31
Start page: 29
End page: 31
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/51572
ISBN: 978-966-941-235-5
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2018
© Бочко О. Ю., Гайванович Н. В., 2018
URL for reference material: http://www.pewinternet.org/2016/12/19/online–shopping–and–e–commerce
References (Ukraine): 1. KotlerP., Hermawan K., Setiawan I. Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital John Wiley & Sons. 2016. 206 р.
2. Percy L. Strategic Integrated Marketing Communication Theory and Practice. Elsevier, Oxford 2008. 130 р.
3. Pew Research Center. Online Shopping and E–Commerce. URL: http://www.pewinternet.org/2016/12/19/online–shopping–and–e–commerce (hast accessed: 25.11.2017).
References (International): 1. KotlerP., Hermawan K., Setiawan I. Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital John Wiley & Sons. 2016. 206 r.
2. Percy L. Strategic Integrated Marketing Communication Theory and Practice. Elsevier, Oxford 2008. 130 r.
3. Pew Research Center. Online Shopping and E–Commerce. URL: http://www.pewinternet.org/2016/12/19/online–shopping–and–e–commerce (hast accessed: 25.11.2017).
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Маркетинг та логістика в системі менеджменту. – 2018 р.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.