Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/51570
Title: Складові маркетингового потенціалу компанії
Authors: Шандова, Н. В.
Affiliation: Херсонський національний технічний університет
Bibliographic description (Ukraine): Шандова Н. В. Складові маркетингового потенціалу компанії / Н. В. Шандова // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 25–27 жовтня 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 269–270.
Bibliographic description (International): Shandova N. V. Skladovi marketynhovoho potentsialu kompanii / N. V. Shandova // Marketing and logistics in the system of management, 25–27 zhovtnia 2018 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 269–270.
Is part of: Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 2018
Marketing and logistics in the system of management, 2018
Conference/Event: XІI Міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг та логістика в системі менеджменту"
Journal/Collection: Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції
Issue Date: 25-Nov-2018
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 25–27 жовтня 2018 року, Львів
Number of pages: 2
Page range: 269-270
Start page: 269
End page: 270
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/51570
ISBN: 978-966-941-235-5
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2018
© Шандова Н. В., 2018
References (Ukraine): 1. Day G.S. The Capabilities of Market-Driven Organizations / G.S. Day // Journal of Marketing. – 1994. – Vol. 58, N. 4. – P. 37-52.
2. Юлдашева О. У. Теория и методология формирования и развития маркетингового потенциала фирмы / О. У. Юлдашева / под ред. Г. Л. Багиева. – СПб. : Инфо-Да, 2005. – 240 с.
3. Stank T.P., Keller S.B. Daugherty P.J. Supply chain collaboration and logistical service performance, Journal of Business Logistics. – 2001. – Vol. 22, P. 29-48.
4. Swink M., Narasimhan R, Wang C. Managing beyond the factory walls: Effects of four types of strategic integration on manufacturing plant performance. Journal of Operations Management. – 2007. – №25, P. 148–164.
References (International): 1. Day G.S. The Capabilities of Market-Driven Organizations, G.S. Day, Journal of Marketing, 1994, Vol. 58, N. 4, P. 37-52.
2. Iuldasheva O. U. Teoriia i metodolohiia formirovaniia i razvitiia marketinhovoho potentsiala firmy, O. U. Iuldasheva, ed. H. L. Bahieva, SPb. : Info-Da, 2005, 240 p.
3. Stank T.P., Keller S.B. Daugherty P.J. Supply chain collaboration and logistical service performance, Journal of Business Logistics, 2001, Vol. 22, P. 29-48.
4. Swink M., Narasimhan R, Wang C. Managing beyond the factory walls: Effects of four types of strategic integration on manufacturing plant performance. Journal of Operations Management, 2007, No 25, P. 148–164.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Маркетинг та логістика в системі менеджменту. – 2018 р.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.