Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/51559
Title: Uwagi na temat podstaw metodologii badań marketingu
Authors: Chlipała, P.
Affiliation: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Bibliographic description (Ukraine): Chlipała P. Uwagi na temat podstaw metodologii badań marketingu / P. Chlipała // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 25–27 жовтня 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 254–255.
Bibliographic description (International): Chlipała P. Uwagi na temat podstaw metodologii badań marketingu / P. Chlipała // Marketing and logistics in the system of management, 25–27 zhovtnia 2018 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 254–255.
Is part of: Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 2018
Marketing and logistics in the system of management, 2018
Conference/Event: XІI Міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг та логістика в системі менеджменту"
Journal/Collection: Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції
Issue Date: 25-Nov-2018
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 25–27 жовтня 2018 року, Львів
Number of pages: 2
Page range: 254-255
Start page: 254
End page: 255
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/51559
ISBN: 978-966-941-235-5
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2018
© Chlipała P., 2018
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Маркетинг та логістика в системі менеджменту. – 2018 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2018_Chlipala_P-Uwagi_na_temat_podstaw_254-255.pdf270,31 kBAdobe PDFView/Open
2018_Chlipala_P-Uwagi_na_temat_podstaw_254-255__COVER.png501,32 kBimage/pngView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.