Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/51556
Title: Концепція маркетингу територій у розвитку зеленого туризму
Authors: Фігун, Н. В.
Пастернак, О. І.
Affiliation: Національний університет "Львівська політехніка"
ДУ «Інститут регіональних досліджень ім. М. І. Долішнього НАН України»
Bibliographic description (Ukraine): Фігун Н. В. Концепція маркетингу територій у розвитку зеленого туризму / Н. В. Фігун, О. І. Пастернак // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 25–27 жовтня 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 248–250.
Bibliographic description (International): Fihun N. V. Kontseptsiia marketynhu terytorii u rozvytku zelenoho turyzmu / N. V. Fihun, O. I. Pasternak // Marketing and logistics in the system of management, 25–27 zhovtnia 2018 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 248–250.
Is part of: Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 2018
Marketing and logistics in the system of management, 2018
Conference/Event: XІI Міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг та логістика в системі менеджменту"
Journal/Collection: Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції
Issue Date: 25-Nov-2018
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 25–27 жовтня 2018 року, Львів
Number of pages: 3
Page range: 248-250
Start page: 248
End page: 250
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/51556
ISBN: 978-966-941-235-5
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2018
© Фігун Н. В., Пастернак О. І., 2018
References (Ukraine): 1. Borden N.H., Marshall M.V. (1959) Advertising management. Homewood: Irwin.
2. Hadrian P., Niestrój R. (ed.). (2014) Marketing polskich przedsiębiorstw w 25-leciu gospodarki rynkowej [Marketing of Polish enterprises in the 25th anniversary of the market economy]. Cracow: Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
3. Kapera K., Kuziak M., Niestrój R. (ed.) (2015) Marketing małych polskich przedsiębiorstw po 25 latach gospodarki rynkowej [Marketing of small Polish enterprises after 25 years of market economy]. Cracow: Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
References (International): 1. Borden N.H., Marshall M.V. (1959) Advertising management. Homewood: Irwin.
2. Hadrian P., Niestrój R. (ed.). (2014) Marketing polskich przedsiębiorstw w 25-leciu gospodarki rynkowej [Marketing of Polish enterprises in the 25th anniversary of the market economy]. Cracow: Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
3. Kapera K., Kuziak M., Niestrój R. (ed.) (2015) Marketing małych polskich przedsiębiorstw po 25 latach gospodarki rynkowej [Marketing of small Polish enterprises after 25 years of market economy]. Cracow: Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Маркетинг та логістика в системі менеджменту. – 2018 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2018_Fihun_N_V-Kontseptsiia_marketynhu_248-250.pdf218,96 kBAdobe PDFView/Open
2018_Fihun_N_V-Kontseptsiia_marketynhu_248-250__COVER.png471,48 kBimage/pngView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.