Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/51555
Title: Нова парадигма сучасного маркетингу
Authors: Федорченко, А. В.
Affiliation: ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Bibliographic description (Ukraine): Федорченко А. В. Нова парадигма сучасного маркетингу / А. В. Федорченко // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 25–27 жовтня 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 246–248.
Bibliographic description (International): Fedorchenko A. V. Nova paradihma suchasnoho marketinhu / A. V. Fedorchenko // Marketing and logistics in the system of management, 25–27 zhovtnia 2018 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 246–248.
Is part of: Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 2018
Marketing and logistics in the system of management, 2018
Conference/Event: XІI Міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг та логістика в системі менеджменту"
Journal/Collection: Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції
Issue Date: 25-Nov-2018
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 25–27 жовтня 2018 року, Львів
Number of pages: 3
Page range: 246-248
Start page: 246
End page: 248
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/51555
ISBN: 978-966-941-235-5
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2018
© Федорченко А. В., 2018
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Маркетинг та логістика в системі менеджменту. – 2018 р.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.